קמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
קמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

הריאלי יחגוג 100 מחזורי בוגרים באירוע ענק

ב-29 בנובמבר יערוך בית הספר הריאלי אירוע לציון 100 מחזורים שבגרו את המוסד. באירוע, שייקרא "שיריאלי - שירת רבים", ישתתפו יותר מ-6,000 איש, ואת החגיגות יפתח המלחין החיפאי אפי נצר שגם כתב את המנון בית הספר אשר הושמע לראשונה בחגיגות 100 שנה לריאלי

פורסם בתאריך: 4.11.18 08:09

בית הספר הריאלי מתכנן חגיגת ענק ב-29 בנובמבר לציון 100 מחזורים שבגרו את המוסד. המחזור ה-100 יסיים את חוק לימודיו בחודש יוני.

בריאלי מתכננים כבר זמן רב את האירוע שייקרא "שיריאלי – שירת רבים" ושישתתפו בו יותר מ-6,000 איש, ובהם תלמידים, הורים, מורים ואנשי צוות. לקראת האירוע, שיתקיים ככל הנראה בהיכל הספורט ברוממה, הכין בית הספר מחרוזת של שירים שקשורים לנושא האור ושיבוצעו על ידי הקהל, וכמו כן יוקרן קליפ שמספר על ההיסטוריה של בית הספר. המלחין החיפאי אפי נצר, שלו נכדים אשר לומדים בריאלי, יפתח את הערב. יצוין שנצר כתב את המנון בית הספר שהושמע לראשונה בחגיגות 100 שנה למוסד.

 

 

הסמנכ"לית לפדגוגיה בריאלי שושן עידן: "אנחנו מציינים למעשה ארבעה אירועים – 70 שנה למדינה, כ"ט בנובמבר שהוא התאריך שבו החליטה עצרת האומות המאוחדות בשנת 1947 על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל ועל תוכנית החלוקה, יום ההולדת ה-105 של בית הספר שנוסד בדצמבר 1913, והמחזור ה-100. התלמידים בסניפים השונים לומדים בעזרת המורים למוזיקה לומדים את מחרוזת השירים. אנחנו נפיק בעצמנו את האירוע, וגם התזמורת שתנגן בו תורכב ממורים ומתלמידים".

מנכ"ל הריאלי יוסי בן דב: "האירוע הזה הוא ציון דרך בחיי בית הספר. אנחנו מקווים שנוכל להמשיך ולהקנות את מורשת בית הספר לתלמידינו. נשמח לארח את ראש העיר הנבחר באירוע, שבהפקתו ישתתפו התלמידים והמורים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוגזם

    כמה יח"צ עושה בית ספר אחד. עם כל הכבוד זה מוגזם. שיתמקדו בחינוך.

  2. תלמיד מודאג

    הנהלת הריאלי לא מתייחסת לתלמידים שלה (מנסיון) וכל התדמית שלהם בנויה על שקרים וכסף

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבעיות נהתקציביות נובעות מכך שאחוז מסויים משלם שכר לימוד מלא מלא וילדי מורים או עובדים בריאלי לא משלמים אגורה.שום מעאכת לא יכולה לאפשר לעצה שמאות ילדי מורים לא משלמים כלום.זה אבסורד .בנוסף זו מערכת שמאדירה את עצמה בטקסים שונים וזה עולה כסף! לגבי החינוך….ורמת המורים זה לא שונה מבתי ספר אחרים.לא העלית שבעילית מלמדים בריאלי.רגיל.אין ערך מוסף אולי במשצי"ים וכל מה שקשור לפנילות הגדנ"ע.ריאלי הוא ההפך מהסמל שלו"הצנע לכת" די בלראות את ההתנהגות הנובו רמשית.של תלמידיו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר