המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)
המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)

משא ומתן לאיחוד בין המכללות גורדון ושאנן

בהתאם לדרישת המועצה להשכלה גבוהה מנהלות המכללות האקדמיות לחינוך גורדון ושאנן משא ומתן לאיחוד ביניהן. נשיא גורדון פרופ' יחזקאל טלר: "האיחוד יוביל להעלאת הרמה האקדמית ויביא לידי ביטוי את הפלורליזם של חיים משותפים של כל חלקי החברה הישראלית"

פורסם בתאריך: 10.2.19 11:26

המכללה האקדמית גורדון לחינוך מנהלת בימים אלה משא ומתן לאיחוד עם המכללה האקדמית הדתית לחינוך שאנן בקרית שמואל. איחוד בין המכללות הציבוריות לחינוך בארץ נעשה לפי דרישת המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) והוועדה לתכנון ותקצוב (ות"ת) של המל"ג במטרה לחסוך עלויות למדינה.

בגורדון מקווים כי המשא ומתן יסתיים בשבועות הקרובים על מנת שכבר בשנת הלימודים הקרובה היא תצא אל הפועל. האיחוד, אומרים בגורדון, יאפשר את הקמתה של המכללה הגדולה ביותר בצפון ללימודי הוראה, ומציינים כי זוהי הפעם הראשונה שבה מתנהל משא ומתן על איחוד בין מכללה חילונית למכללה דתית. יצוין כי בעבר התנהלו מגעים על איחוד בין גורדון למכללה האקדמית אורנים, אך הוא לא יצא אל הפועל ושתי המכללות האשימו זו את זו בכישלון המהלך.

לפי התכנון, לאחר האיחוד בין גורדון לשאנן תתקיים הפעילות האקדמית בשני קמפוסים נפרדים תחת הנהלה אחת, הפעילות האקדמית בשני הקמפוסים תורחב וייפתחו תכוניות לימודים חדשות.

 

 

נשיא גורדון פרופ' יחזקאל טלר: "האיחוד יוביל להעלאת הרמה האקדמית באופן משמעותי ויביא לידי ביטוי את הפלורליזם של חיים משותפים של כל חלקי החברה הישראלית על מגזריה השונים. כמו כן יסייע האיחוד להתפתחות רחבה בתחומי דעת שונים ויעשיר את עולמם של המורים לעתיד ושל המורים הקיימים שמשתלבים בלימודי התואר השני".

נשיא שאנן פרופ' יחיאל פריש: "בימים אלה אנחנו מקיימים משא ומתן עם גורדון, ובעזרת השם נתאחד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוזבים את שאנן
    תהיה פה החלנה
    זה רצונו של הבןרא.
    אלמוני.יש לך את זה ביותר פסיכי?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר