בית הספר חוגים החדש (הדמיה: עוזי גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)
בית הספר חוגים החדש (הדמיה: עוזי גורדון אדריכלים ומתכנני ערים)

החלה העברת הציוד למבנה בית הספר חוגים החדש

העבודות להעברת הציוד יימשכו בחול המועד פסח מתוך כוונה להתחיל את הלימודים כבר אחרי החג במבנה החדש של בית הספר חוגים שייקרא על שמה של רחל מתוקי ז"ל

פורסם בתאריך: 10.4.19 13:11

הלימודים בבית הספר חוגים במשכנו החדש ברמת הדר יחלו כבר לאחר חג הפסח – כך נודע ל"כלבו – חיפה והצפון". השבוע החלה העברת הציוד מהמבנה הישן ברחוב יאיר כ"ץ שבמרכז הכרמל למבנה החדש – עבודות שיימשכו גם בחול המועד.

בית הספר החדש משתרע על פני שטח של 18 דונם והוא נמצא במפגש הרחובות ליאון בלום וחנה סנש וכולל שלושה מבנים מרכזיים. למבנה בית הספר הישן שיתפנה ברחוב יאיר כ"ץ אמור לעבור בית הספר היסודי דוד ילין, אשר שוכן היום ברחוב מגידו במרכז הכרמל. בדוד ילין לומדים קרוב ל-600 תלמידים, כולל הכיתות העל אזוריות הייחודיות בעיר למחוננים, והמעבר למקום החדש יאפשר לו להוסיף עוד כיתות לתלמידים אלה.

 

 

בית הספר חוגים הוא בית הספר שש שנתי שכולל חטיבת ביניים וחטיבת עליונה ולומדים בו קרוב ל-1,200 תלמידים. בישיבת מועצת העיר האחרונה אישרו חבריה פה אחד הצעה לקרוא לבית הספר על שמה של מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך רחל מתוקי ז"ל שנפטרה ממחלת הסרטן. יצוין ששמה של מנהלת בית הספר חוגים לשעבר רחל ויינברג ז"ל, שנפטרה אף היא כתוצאה ממחלת הסרטן והיתה מעורבת ישירות בהליך התכנון של בית הספר, לא הונצח במבנה החדש. כיום מנהלת את בית הספר מילנה מירון ואת חטיבת הביניים מנהל עוזי פיכמן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר