מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)
מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)

האוניברסיטה שריינה מקומות במעונות לסטודנטים חיפאים, אך אלה לא באים

לדבריה של מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטת חיפה אסנת וינשטיין, במסגרת שיתוף פעולה עם עיריית חיפה התקבלה תרומה לצורך שריון מקומות במעונות לסטודנטים תושבי חיפה "אך הרוב לא ממהרים להגיע"

פורסם בתאריך: 17.4.19 16:08

הנהלת המעונות באוניברסיטת חיפה שריינה מקומות לסטודנטים חיפאים, אך אלה מעדיפים לא להצטרף למעונות. לדבריה של מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטה אסנת וינשטיין, במסגרת שיתוף פעולה עם עיריית חיפה התקבלה תרומה לצורך השריון ואף הוקצו מקומות לסטודנטים תושבי חיפה "אך הרוב לא ממהרים להגיע".

ההרשמה למעונות לשנת הלימודים תש"פ תיפתח ביום רביעי, 15 במאי, ותימשך עד 30 ביוני. במעונות יש 1,100 מיטות – 1,000 מיטות בקמפוס הצמוד לאוניברסיטה ו-100 מיטות נוספות במעונות שקמה ברוממה החדשה. החדרים מותאמים ליחידים ולזוגות נשואים והם מונגשים ומתאימים גם לסטודנטים נכים. למעונות מתקבלים סטודנטים הלומדים במכינה האוניברסיטאית וסטודנטים לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. מתחם המעונות כולל מינימרקט, מועדונים, חדרי מחשבים, חדרי כביסה ושירותים נוספים.

 

 

וינשטיין: "ההרשמה למעונות תיפתח אחרי פסח, ואנחנו נשמח מאוד לקלוט סטודנטים וסטודנטיות חיפאים. הם צריכים לבוא עם תעודת זהות ועם ספח שבו מצוין כי כתובתם היא בחיפה וכמובן לעמוד בקריטריונים שמעידים על זכאותם לדיור אצלנו. יש מקומות עבורם וחבל לא לנצל את ההזדמנות. נוסף על כך, סטודנט בודד בארץ, סטודנט בעל נכות של 45 אחוז ומעלה או 35 אחוז ומעלה בגפיים התחתונות, סטודנט יתום משני הוריו, סטודנט עם ציון של יותר מ-700 נקודות בבחינה הפסיכומטרית וסטודנט מצטיין עם ממוצע ציונים גבוה בחוג שבו הוא לומד – כולם זכאים אוטומטית לדיור במעונות ללא דיון בבקשתם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חסן שוקרי

    שטויות , אולי תגידו את האמת – יש אפליה , ביקשתי עזרה במעון- עד היום לא קיבלתי תשובה חיובית . והיום מופיעה הכתבה הזו שאומרת "לדבריה של מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטת חיפה אסנת וינשטיין, במסגרת שיתוף פעולה עם עיריית חיפה התקבלה תרומה לצורך שריון מקומות במעונות לסטודנטים תושבי חיפה "אך הרוב לא ממהרים להגיע" אולי כי האם באים משכונות שלא כל כך נחשבות בעיני האוניברסיטה כמו שכונת נווה פז , חליסה , ( חברי ילדות אשר החליטו ללמוד חרי שנים רבות )

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר