בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

הריאלי יקיים מבחני מיון לעשרות מועמדים חדשים

בבית הספר הריאלי התפנו כמה עשרות מקומות והוא נערך לקלוט תלמידים חדשים. הבחינות שיתקיימו מיועדות לתלמידים שנמצאים ברשימות המתנה, אך בית הספר ממליץ למעוניינים להירשם לבדוק גם בחודשים הקרובים אם נותר מקום

פורסם בתאריך: 16.5.19 12:27

בית הספר הריאלי יקיים ביום חמישי הבא, ל"ג בעומר, מבחני מיון לעשרות תלמידים מכיתות ב'-ו' שמבקשים ללמוד באחד מסניפי המוסד. בריאלי מציינים כי למעט סניף תיכון בית בירם שאליו לא ניתן יותר להירשם, הרישום לשאר הסניפים עדיין פתוח, וכי מערכת הרישום מתוכנתת כך שהיא רושמת תלמידים רק לסניפים שבהם יש מקום.

יצוין ששכר הלימוד בשנת הלימודים הבאה יהיה 18,500 שקל, ועד שנת 2022 הוא יגדל ל-21,000 שקל בשנה. לעומת זאת, תשלומי החובה במערכת החינוך הממלכתית הם 329 שקל בלבד, וכוללים ביטוח תאונות אישיות והשאלת ספרי לימוד. שאר התשלומים, ובהם טיולים, הם תשלומי רשות.

 

 

מנכ"ל בית הספר הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "הבחינות מיועדות לתלמידים שנרשמו אצלנו ברשימות ההמתנה. התפנו לנו מעט מקומות בעקבות מעבר של תלמידים לעיר אחרת, יציאת המשפחה לחו"ל וכדומה. אנחנו מדברים על כמה עשרות בודדות של נבחנים".

האם בכך תיסגר סופית ההרשמה או שעדיין ניתן להירשם ולהיבחן?

"מניסיוננו בעבר, כארבעה אחוזים מהתלמידים שכבר נקלטו במערכת מבקשים לא להמשיך מסיבות שונות, ולכן פתחנו שוב את ההרשמה לכיתות ב'–ו'. אני מציע להורים לבדוק באתר שלנו אם יש מקומות. יכול להיות שיש עוד מקומות בכיתות ד' ו-ה', ואז נפנה אליהם ונזמין אותם לעבור את תהליך הקבלה. כדאי תמיד להיכנס לאתר שלנו, אפילו בחודשים יולי ובאוגוסט, ולבדוק אם יש מקום".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדיף ללמוד בבית ספר ממלכתי

    ולחסוך כסף לתואר ראשון. העלויות מעל כל פרופורציה לילדים ביסודי.

  2. עס

    בתור בוגר אני מעריך את ההשקעה הכספית של אמי, בתור אב אני חושב שמדובר בהפקעת מחירים לא מוצדקת.
    בכל הכבוד, אין תמורה הולמת להשקעה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר