חיסון נגד חצבת (צילום: דניאל בר און, ג'יני)
חיסון נגד חצבת (צילום: דניאל בר און, ג'יני)

חשש לחצבת בבית בירם ובמקומות נוספים בחיפה

לאחר שאחד מהעובדים בבית בירם נדבק בחצבת ביקשה הנהלת בית הספר הריאלי מאנשי הסגל להתחסן נגד המחלה. מקומות נוספים שבהם קיים חשש לחשיפה למחלה: בחוג הרב תחומי בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה, בסניף סמולנסקין של קופת חולים מאוחדת ובסניף חורב של רשת בתי הקפה גרג

פורסם בתאריך: 5.6.19 08:46

הנהלת בית הספר הריאלי ביקשה היום (רביעי) מאנשי הסגל בבית בירם להתחסן נגד חצבת, וזאת לאחר שאחד מהעובדים נדבק במחלה. משרד הבריאות הודיע לבית הספר כי יש לעדכן את הורי התלמידים לגבי המצב ולהשלים את החיסונים.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "אחד מהעובדים שלנו חש השבוע ברע, נבדק, ואתמול קיבל את תוצאות הבדיקה שלפיה הוא נדבק בחצבת. מיד הודענו להורי התלמידים ולאנשי הסגל כי הם צריכים להתחסן. לפי הודעת משרד הבריאות, כל מי שנולד בשנים 1977-1957 נחשב למי שאינו מחוסן או חוסן באופן חלקי. היום יושלמו החיסונים".

האם קיבלתם הנחייה גם לגבי התלמידים?

"לא. אנחנו בקשר עם משרד הבריאות, ובשלב זה אין הנחיה לגבי התלמידים. עם זאת, כמובן שהודענו להורים. אנחנו מניחים שהתלמידים שלנו קיבלו את החיסונים בעבר כמתבקש".

 

 

נוסף על כך הודיע משרד הבריאות על חשיפה לחצבת במועדים ובמקומות אחרים בחיפה: ביום שישי, 31 במאי, בחוג הרב תחומי בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה בשעות 12:00-9:00; ביום ראשון, 2 ביוני, בסניף סמולנסקין של קופת חולים מאוחדת בשעות 12:00-8:00; וביום שני, 3 ביוני, בסניף חורב של רשת בתי הקפה גרג בשעות 13:00-10:30.

מהמשרד נמסר כי מי ששהו במקומות אלה ואינם מחוסנים בשתי מנות נגד חצבת מתבקשים לפנות בהקדם ותוך שישה ימים ממועד החשיפה ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריהם או למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400* כדי לברר את הצורך בקבלת חיסון. מבקרים ששהו במקומות אלה וסובלים מחום ומאחד או יותר מהסימנים הבאים – שיעול, נזלת, דלקת עיניים ופריחה – להימנע מלהגיע למקומות ציבוריים כמו מקומות עבודה, בתי תפילה, קניונים, מסעדות וכלי תחבורה ציבורית, ולאירועים רבי משתתפים כדי למנוע הדבקה של סביבתם. יצוין כי הופעת הסימנים היא תוך 21 ימים מיום החשיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מתפלא בכלל

    הוציאו את האחיות מבתי הספר
    הכניסו למדינה 50 אלף מסתננים סודנים עם חצבת ואדמת ועוד
    מכניסים למדינה תיירים בלי פיקוח ובלי בדיקות
    וזאת התוצאה והיא רק תחריף
    בישראל המילה השולטת היא "הפקרות"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר