ילדים שהשתתפו בפרויקט ההכנה לכיתה א' (צילום: ברוריה דידי)
ילדים שהשתתפו בפרויקט ההכנה לכיתה א' (צילום: ברוריה דידי)

פרויקט הכנה לכיתה א' לילדי משפחות מעוטות יכולת

בפרויקט ההכנה לכיתה א', שאותו יזם מחזיק תיק הרווחה בעיריית חיפה צביקה ברבי, השתתפו עשרות ילדים ממשפחות הרשומות באגף הרווחה העירוני, והוא כלל שיעורים של שנערכו במועדוניות בשכונת נוה שאנן במשך שלושה חודשים. בשבועות הקרובים יתרחב הפרויקט לקרית אליעזר ולקרית חיים

פורסם בתאריך: 8.7.19 16:45

חבר מועצת העיר צביקה ברבי, מחזיק תיק הרווחה בעיריית חיפה, יזם פרויקט הכנה לכיתה א'. בפרויקט, שהסתיים בשבוע שעבר, השתתפו עשרות ילדים ממשפחות הרשומות באגף הרווחה העירוני, והוא כלל שיעורים של שנערכו במועדוניות בשכונת נוה שאנן במשך שלושה חודשים.

השיעורים עסקו בנושאים כמו ביטחון עצמי, תקשורת בין אישית, שפה, משחקי חברה ומעורבות חברתית, והם הועברו על ידי מורים בפנסיה. בסוף הפרויקט חילקו נציגי העדה הספרדית בעיר לילדים תיקים ובהם כל הציוד הדרוש לכיתה א'.

 

 

ברבי: "הפרויקט המבצע במטרה לצמצם פערים, לתת הזדמנות לכל ילד ולהוכיח שכולם שווים. הילדים האלו לא שונים מאף ילד אחר. לא הייתי ישן בלילה אם הייתי יודע שילד מגיע לכיתה א' ואין לו תיק וציוד. הפרויקט היה מרגש מאוד, והמשפחות של הילדים היו עם דמעות בעיניים ולא האמינו שזה קורה".

יצוין כי הילדים יהיו במעקב גם לאחר שיתחילו את לימודיהם בבית הספר.

לדבריו של ברבי, בשבועיים הקרובים יתרחב הפרויקט לשכונות קרית אליעזר וקרית חיים, באשר המטרה היא שבסוף שנת הלימודים הבאה הוא ייערך בשכונות נוספות בעיר.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר