חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)
חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)

מנכ"לית בית הספר רעות תסיים את תפקידה

מנכ"לית בית הספר רעות לאמנויות גלית גרנות לא תמשיך לתפקידה בשנת הלימודים הקרובה. ככל הנראה יימסר הניהול לידיהן של מנהלת התיכון ומנהלת חטיבת הביניים עד שיימצא מחליף למנכ"לית באמצעות מכרז

פורסם בתאריך: 13.8.19 11:34

מנכ"לית בית הספר השש שנתי רעות לאמנויות גלית גרנות לא תמשיך לנהל את בית הספר בשנת הלימודים הקרובה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והצפון". ככל הידוע תפרסם העירייה מכרז למחליף, ועד אז ינהלו את בית הספר מנהלת התיכון חנה אבין ומנהלת חטיבת הביניים שרית קן דרור.

גרנות נבחרה לתפקידה על ידי ועדת המכרזים העירונית באפריל 2016 במקומו של ד"ר צביקה רייטר, שהודיע על סיום עבודתו במהלך שנת הלימודים. בעבר ניהלה גרנות את מגמת התקשורת, הקולנוע והדיפלומטיה הציבורית בסניף בית בירם של בית הספר הריאלי, ולפני כן לימדה בבית הספר התיכון רוגוזין בקרית אתא.

 

 

התמונה החינוכית שפרסם משרד החינוך לאחרונה מלמדת כי רעות הגיע בשנת הלימודים שעברה (תשע"ח) ל-88.9 אחוזי זכאות לבגרות, ומתוכם 13.9 אחוז של תעודות בגרות מצטיינות. בשנת תשע"ז שיעור הזכאים לבגרות היה 91.1 אחוז, בשנת תשע"ו הוא עמד על 93.1 אחוז, בשנת תשע"ה הוא היה 95.7 אחוז ובשנת תשע"ד – 96.9 אחוזי זכאות לבגרות. ברעות לומדים כ-1,000 תלמידים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. יזם חיפאי

    חבל מאד. אישה ראויה עם רקורד רציני שנתקלה בממורמרים שמרנים מהשבט הלבן. מפא"י מנצחת את היזמות בחיפה שלב אחרי שלב.

  2. אמא לתלמידה

    הביאו תותחית כמוה רק בשביל להגיד לה לקצץ עשרות אלפי שקלים ושהיא תחטוף את הזעם במקום העירייה. בטח נשברה מסכנה, גלית היית נהדרת וההורים מאחורייך. משתתפת בצער על מות אמך השבוע. את מלח הארץ ואני מאחלת לך רק טוב.
    מספר מורים שפוטרו ביחד עם הורים אקטיביסטים סימנו אותך כאויבת, כאילו שלהם היה פתרון טוב יותר לקיצוץ שעיריית חיפה הכריחה אותך לעשות.

  3. תום אשכנזי

    גבירותיי ורבותיי – עכשיו המלעיזים יעלוזו!!! רק חיכו בתיכון רעות שתעוף הפרענקית הציונית חובבת החדשנות כדי להחזיר את כל שונאי ישראל לבית הספר. תזכרו מה שאני אומר, תוך חצי שנה כל הדפקטים האנטי ציוניים חוזרים לקבל בוכטות על חשבון הארנונה שלכם.

  4. אשר פינשטיין הכהן

    נכחתי ביום חמישי בשבעה על מתילדה בן חיים אמא של גלית כי אני מיודד עם אחיה שמואל.
    מדובר בגברת כריזמתית, חזקה ואינטליגנטית.גלית סיפרה שלא תמשיך בשנת הלימודים הבאה לנהל את ויצולאמנויות ושיבחה את צוות העובדיםשהתייצבו לנחם אותה. אח שלה הוא אחד מעורכי הדין הטובים של חיפה שלא זוכה להערכה הראויה לו מאז נפטר אביהם עו"ד עקיבא בן חיים. מצער לשמוע שחיפאים טובים וותיקים אינם ממשי כים לכהן בתפקידים ציבוריים ובטח ייאלצו לפנות למגזר הפרטי. הבן שלי אומר שלראש העיר אין מושג כיצד לשמר עובדים מצוינים במעכרת הציבורי.ת בשורות טובות אשר פינשטיין.

  5. חיים

    תדאגו למנות מנהלים מוצלחים. המינויים העירוניים לבתי ספר הם לא מי יודע מה.

    ולרעות מגיעה עכשיו ליאורה רצינית.

  6. הורים מודאגים

    צריך מנהל גבר עם סכין בין השיניים מנהיג פדגוגי ובייצים לעשות שינויים.

  7. אם

    אנחת הרווחה נשמעת ברחבי קהילת 'רעות'. עכשו צריך לתקן את הנזקים, והם רבים ועמוקים.

  8. אמא של תלמידים ברעות

    חבל שאתם מצנזרים את התגובות האמיתיות.מה זה סטאלינגרד?למה הפרסומים הצבועים והמזויפים.איש מקהילת רעות לא יכול לשבח ולהודות לאישה שבשלוש שנים הרסה מוסד חיפאי עד היסוד.בושו לכם!מי יתקן את החורבות?אם ובכלל יצליחו

  9. שימרית

    יש בחיפה לא מעט אנשי ונשות חינוך ( מחנכים, רכזי שכבה ) שמתרחקים מניהול כמו מאש רק בגלל התערבות אקטיבית של הורים ( בר פתרון ) ומכרזים שנתפרים מראש.

  10. בוגרת בית הספר

    בתור בוגרת של רעות שש שנתי שהייתה בבית הספר גם בתקופת גלי וגם קודם לכן אני יכולה להגיד שברגע שהיא נכנסה לתפקיד הרגישו שינויי. במהלך שנות לימודיי בתיכון רעות בית הספר נהפך לפופוליסטי והכל נהיה פוליטי. בעוד שיש בי הערכה לגלית, אני יכולה להעיד שמבחינת התלמידים בית הספר נעשה למעין תחרות פופולריות. מי שגלית אהבה יותר קיבל צ'ופרים והזדמנוויות יותר מאחרים שלעיתים היו יותר טובים/ כשרוניים ו/או עבדו הרבה יותר קשה והתישו את עצמם שעות רבות בלימודים ובמגמות.
    אין לי בעיה עם חדשנות, אך יש לי בעיה עם על שהיה עלינו לשמוע הרצאה של שעתיים וחצי, אולי שלוש, על מי היא גלית גרנות, מה ההישגים שלה ומדוע היא קשורה לאומנות. יש לי בעיה שבית הספר נעשה הפלטפורמה שלה על מנת לקדם את עצמה ולנפח לעצמה את האגו. יש לי בעיה עם פיטורים לא צודקים של מורים ורכזי מגמות ,אשר אהובים ואהודים מצד התלמידים וההורים, שלא הסכימו איתה.
    אולי יש משהו במה שאנשים אומרים.

  11. אמא של מקופחי גרנות

    לראשת העיר :אל תתני יד להחרבת מוסד חיפאי בעל שם בינלאומי,רעות הוא בית לילדים מוכשרים ומיוחדים,רעות זו משפחה.מנהלות בית הספר נותרות עם האמת!בית ספר שתלמידיו נטשו בהמוניהם,מורים מוכשרים שנמלטו על נפשם לפנסיה מוקדמת,רכזי מגמות ומורים אומנים שפוטרו,מגמות עניות,בית ספר שההורים משלמים והרבה והוא דל ,אולם ישן ללא אקוסטיקה,בלי סטודיו לרקדנים,בלי ובלי ובלי!!!ומגמת תקשורת ודיפלומטיה שנועדה להאדרת שמה של הגברת גלית שהרסה החריבה,הכניסה פוליטיזציה גסה לביס,והפלתה את יקיריה הלא מוכשרים על פני רבים וטובים.מלאכה מרובה ניצבת,אם ביס לא ישוקם ויורם,עדיף שיסגר.על המציבה ירשמו כמו שרשמנו אז בהפגנה,רעות ז"ל באדיבות הגברת גרנות.והיה לה כשרון לטאטא כל מה שלא נראה טוב.גם אם זה היה על חשבון אותו תלמיד.מי כמונו יודע מי היא באמת,יחד עם אנשי צוות הוראה ועוד רבים וטובים .איש לא מזיל דמעה.חבל שלא הועזבה לפני שמוטטה הכל.זעקנו התחננו אבל איש לא הבין את גודל האסון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר