ההפגנה של הורי וילדי המסלול הדו לשוני נגד המעבר לבית הספר חופית (צילום: שושן מנולה)
ההפגנה של הורי וילדי המסלול הדו לשוני נגד המעבר לבית הספר חופית (צילום: שושן מנולה)

"לא נשלח את ילדינו למקום שבו הם לא רצויים"

הורים ותלמידים מהמסלול הדו לשוני הפגינו ברחבת בניין עיריית חיפה על ההחלטה להעביר את המסלול מבית הספר אחמדיה בכבביר לבית הספר חופית בשער העלייה. גם הורים מחופית לא מעוניינים שילדי הדו לשוני ילמדו בבית ספרם

פורסם בתאריך: 13.8.19 20:24

הורים ותלמידים מהמסלול הדו לשוני הפגינו הערב (שלישי) ברחבת בניין עיריית חיפה במחאה נגד החלטת העירייה להעביר את המסלול מבית הספר אחמדיה בכבביר לבית הספר חופית בשער העלייה. ההורים קובלים על כך שהעירייה לא מצאה פתרון הולם לתלמידים וכי חופית נבחר כברירת מחדל.

הורים ששוחחו עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרו כי הם לא ישלחו את ילדיהם לחופית בתחילת שנת הלימודים, והביעו אכזבה מהתנהלות עמותת יד ביד שמפעילה את המסלול ושמצדדת בעמדת העירייה.

רוזאן חאטר, אם לשני ילדים במסלול: "אנחנו לא רוצים לשלוח את ילדנו למקום שבו אנחנו לא רצויים. אנחנו מרגישים שהעירייה לא באמת רוצה שיהיה בעיר בית ספר דו לשוני. בסופו של דבר, המסלול ידעך וייעלם. כבר עכשיו כיתה ד' שאמורה היתה להיפתח במסלול נחתכה בחצי כשהורים רבים כבר רשמו את הילדים לבתי ספר אחרים".

במהלך ההפגנה הגיעו נציגי הורים משער העלייה ומקרית שפרינצק שמתנגדים לכניסת תלמידי הדו לשוני לחופית, ושוחחו עם המפגינים.

 

 

יצוין כי אתמול הפגינו כ-20 הורים ליד חופית נגד כניסת המסלול לבית הספר. בהודעה שפרסמו ההורים נכתב בין השאר: "בית הספר חופית בסכנה, הכל הולך להשתנות אם לא נתעורר מהר".

הפעילה החברתית אושר חבוב, תושבת קרית שפרינצק שאחייניה לומדים בחופית: "אנחנו בעד דו קיום אבל לא רוצים לערב חינוך ערבי עם חינוך יהודי. אנחנו לא רוצים שדגל פלסטין יונף כאן ביום העצמאות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנהלת העירייה מייחסת חשיבות רבה לקיומו של בית ספר דו לשוני בעיר, ולכן פועלת באופן מסודר מול משרד החינוך להקמת בית ספר דו לשוני. צר לנו כי קומץ קטן של הורים ותושבים בוחר להתנגד למהלך, אך מערכת החינוך תמשיך לפעול באופן מקצועי וענייני לטובת כל תלמידי העיר ותושביה להגשמת החזון החינוכי שאותו היא קבעה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לא להסכים בשום אופן

    זה המתכון להרס בית הספר
    ההורים יוציאו את התלמידים, ואז יהיה להם תירוץ לטעון שיש מעט מדי תלמידים וייסגרו אותו.
    תראו מה קרה בבית ספר מעלה הכרמל.
    הם ממשיכים את התכסיס הזה עכשיו לעוד מקום.

  2. אמא

    ואנשים מדו לשוני מבקשים להוציא את התמונה של הרצל מהקיר כי הם לא מאמינים בחזון שלו במדינה יהודית אנשים חצופים שלא יודעים לכבד גם באים להתארח אצלנו וגם מבקשים להוציא את הציונות שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר