הניידת הטכנולוגית (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)
הניידת הטכנולוגית (צילום: המכללה האקדמית גורדון לחינוך)

מכללת גורדון חנכה ניידת טכנולוגית

הניידת הטכנולוגית של המכללה האקדמית גורדון לחינוך, המכונה "חללית 21", תאפשר לסגל האקדמי של המכללה להתנסות במודלים להוראה חדשנית. הניידת תגיע גם לבתי הספר בחיפה לצורך התנסות בשטח

פורסם בתאריך: 28.8.19 10:46

המכללה האקדמית גורדון לחינוך חנכה ניידת טכנולוגית שתאפשר לסגל האקדמי של המכללה להתנסות במודלים להוראה חדשנית. נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר, שסיפר על פעילותה של הניידת בוועידת ערי ישראל לחינוך שהתקיימה בחיפה ביוזמת "כלבו – חיפה והצפון", ציין כי הניידת תגיע גם לבתי הספר ותאפשר התנסות בשטח.

הניידת, אשר מכונה בגורדון "חללית 21", מצוידת בעזרים טכנולוגיים כמו מחשבים ניידים, אייפדים, מדפסות תלת מימד, משקפי תלת מימד, עטים המאפשרים לצייר בתלת מימד, מזרים מדיה של חברת אפל, מסכים גדולים וערכות דיגיטליות נוספות.

 

 

ראש מחלקת חדשנות והוראה בגורדון לימור הררי: "'חללית 21' תאפשר לסטודנטים ליישם את הידע הטכנו-פדגוגי החדשני ביותר שאותו אנחנו מקנים. אין לי ספק שהבוגרים שלנו, שאותם אנו רואים כשגרירים לחדשנות בהוראה, יביאו למערכת החינוך רוח חדשה, יעוררו סקרנות, יצירתיות ולמידה אקטיבית בקרב התלמידים, ילוו את התלמידים וינחו אותם להפוך רעיונות לממשיים באמצעות מגוון של כלים טכנולוגיים חדשניים. מפיק הסרטים והאנימטור האמריקאי וולט דיסני אמר פעם 'אתה יכול לחלום ולעצב את המקום היפה ביותר בעולם, אך נדרשים אנשים כדי להפוך את החלום למציאות'. גם אני מאמינה כיי חשוב שאנחנו כחברה נראה במורים שלנו מעצבי חלומות עבור הילדים שלנו".

יצוין כי הגעתה של החללית לבתי הספר כרוכה בהזמנת הפעילות מראש דרך אתר ייעודי של מכללת גורדון באינטרנט.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר