שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)
שיעור ספורט בבית ספר (צילום: אלון רון)

משרד החינוך הורה להוסיף 90 דקות שבועיות לפעילות גופנית

מנתונים שהגיעו למשרד החינוך במחוז חיפה עולה כי 50 אחוז מתלמידי בתי הספר היסודיים לא משתתפים בפעילות גופנית באופן קבוע. בשל כך הורה מנהל המחוז ד"ר סער הראל לבתי הספר להוסיף 90 דקות של פעילות גופנית בשבוע

פורסם בתאריך: 22.11.19 08:55

לנוכח נתונים שהגיעו למשרד החינוך במחוז חיפה, ולפיהם מחצית מתלמידי בתי הספר היסודיים לא משתתפים בפעילות גופנית באופן קבוע וככל שהגיל עולה פוחתת הפעילות הגופנית, הודיע מנהל המחוז ד"ר סער הראל על תוספת של 90 דקות של פעילות גופנית בשבוע.

בהנחייתו של הראל יקיימו בתי הספר פעילויות של חינוך גופני בשיעורים, בהפסקות, בטיולים ובטקסים שמתקיימים במוסדות החינוך. הנחייה נוספת של הראל היא קיום טורנירים בתחומי ספורט שונים בבתי הספר.

 

 

הראל: "ממצאי הספרות המחקרית בעשור האחרון חושפים תרבות פנאי פסיבית וירידה בזמן המוקדש לפעילות הגופנית לצד עלייה במשקל בקרב ילדים ומתבגרים. לנוכח הנתונים הללו הציב משרד החינוך כמשימה לאומית את הגברת הפעילות הגופנית ואת החינוך לתזונה נכונה בקרב תלמידי ישראל. לפעילות גופנית יש יתרונות רבים לחיזוק ולשיפור הבריאות הפיזית, החברתית, הרגשית והנפשית".

לדבריו של הראל, מטרתה של ההנחיה להגביר את הפעילות הגופנית בבתי הספר היא לקדם אורח חיים בריא ופעיל במתווה של 90 דקות נוספות של פעילות גופנית בשבוע, וזאת מעבר לשעתיים השבועיות שמוקצות כיום לשיעורי החינוך הגופני.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר