חוף קרית חיים דרום (צילום: יעל שי, המשרד להגנת הסביבה)
חוף קרית חיים דרום (צילום: יעל שי, המשרד להגנת הסביבה)

למרות מימון השיטור: כך נראה חוף קרית חיים דרום

חוף קרית חיים דרום, אשר משתרע מרחוב חלוצי התעשייה עד לחוף תלמה, קיבל את ציון הניקיון בינוני במדד חוף נקי על אף שהמשרד להגנת הסביבה מימן אלפי שעות שיטור בחופי חיפה. ציון זה הוא הנמוך ביותר שקיבלו החופים באזור. חוף קרית ים דרום וחוף טירת כרמל זכו בציון נקי מאוד

פורסם בתאריך: 13.11.22 14:10

למרות שהמשרד להגנת הסביבה מימן אלפי שעות שיטור בחופי חיפה, חוף קרית חיים דרום (מרחוב חלוצי התעשייה עד חוף תלמה) קיבל את ציון הניקיון בינוני במדד חוף נקי. ציון זה הוא הנמוך ביותר שקיבלו החופים באזור חיפה – כך עולה מפרסום מדד חוף נקי למחצית השנייה של חודש אוקטובר 2022.

רשויות חופיות נוספות שקיבלו מימון דומה לתגבור השיטור בחופים הן קרית ים וטירת כרמל, שקיבלו את הציון נקי מאוד – הגבוה ביותר באזור. שני החופים שזכו בציון זה הם חוף קרית ים דרום (מהחוף המוכרז עד לגבול הדרומי של קרית ים) וחוף טירת כרמל (מחוף הסטודנטים עד לכפר גלים).

שאר החופים שנבדקו באזור קיבלו ציון נקי: חוף קרית ים צפון (מגבול רפא"ל עד לחוף המוכרז), חוף קרית חיים צפון (מקרית חיים עד לרחוב חלוצי התעשייה), חוף טיילת שקמונה (צמוד למכון לחקר הימים והאגמים ודרומית לו) וחוף דדו דרום (מחוף דדו ועד לטירת כרמל).

 

 

יצוין כי המדד עוסק בחופים שאינם מוכרזים. במסגרת התוכנית חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה, היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית יוזמת סיוע לרשויות החופיות בביצוע פעולות אכיפה בחופי הים בחודשי הקיץ. הסיוע ניתן באמצעות תגבור כוח הפיקוח על ידי שוטרי משטרת ישראל אשר מלווים את הפקחים מטעם הרשות החופית בפעולות הפיקוח ואכיפה, וזאת במטרה ליצור הרתעה מול עברייני פסולת בחופי הים ולצמצם את הנזק לסביבה החופית והימית.

18 רשויות חופיות זכו בעונת הרחצה הנוכחית לתגבור של יותר מ-7,000 שעות שיטור, ובהן חיפה, קרית ים וטירת כרמל.

 

חוף קרית ים דרום (צילום: יעל שי, המשרד להגנת הסביבה)

חוף קרית ים דרום (צילום: יעל שי, המשרד להגנת הסביבה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הערסים עם הסיגריות והלכלוך מטנפים את חופי חיפה

    לאיפה שבאים הערסים מהישובים בצפון לא יכול להיות נקי (דדו, קרית חיים ובת גלים)
    חיפה סובלת קשה ממכת הערסאוותים – יותר גרועים מהארבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר