הפגנה נגד זיהום האוויר (צילום מתוך דף הפייסבוק של ארגון מגמה ירוקה)
הפגנה נגד זיהום האוויר (צילום מתוך דף הפייסבוק של ארגון מגמה ירוקה)

ארגוני הסביבה יקיימו הפגנה בעקבות אירוע דליפת הגז

ההפגנה שמתכננים ארגוני הסביבה תתקיים ביום חמישי בשעה 19:00 בצומת דגניה בקרית חיים. מארגני ההפגנה: "אסור להשלים עוד עם המציאות הזו. אין מקום לתעשייה מזהמת בקרבת אזורי מגורים מאוכלסים בצפיפות"

פורסם בתאריך: 21.5.19 13:02

ארגוני הסביבה יקיימו ביום חמישי בשעה 19:00 הפגנה בצומת דגניה בקרית חיים. מארגון מגמה ירוקה נמסר כי "בעקבות אירוע דליפת הגז המסוכנת והממושכת מהצנרת התת קרקעית של מפעלי דור כימיקלים בקרית חיים ובעקבות הפשיטה שעשתה השבוע המשטרה על משרדי הנהלת בז"ן בחשד לזיהום מי ים ועל משרדי הנהלת דור כימיקלים, ארגוני הסביבה במפרץ חיפה יקיימו מפגן מחאה המוני נגד ההפקרות המתמשכת של ממשלות ישראל את תושבי מטרופולין חיפה".

עוד נמסר כי "פעילי מגמה ירוקה וארגוני הסביבה זועקים בקול 'אסור להשלים עוד עם המציאות הזו. אין מקום לתעשייה מזהמת בקרבת אזורי מגורים מאוכלסים בצפיפות'" וכי "המפגינים ייצאו בקריאה לממשלת ישראל העתידית לפרסם באופן רשמי את המלצות דוח מקינזי ולאמץ את התוכנית של רמ"י לניקוי מלא של מפרץ חיפה ממפעלי תעשייה פטרוכימית".

 

 

לדבריהם של המארגנים, בהפגנה צפויים להשתתף מאות מתושבי חיפה והקריות, והם יישאו שלטים וצופרים, יעטו מסכות אב"כ ויציגו מצגת שעליה הם שוקדים. עוד אומרים המארגנים כי לההפגנה זומנו כל ראשי הרשויות המקומיות במטרופולין חיפה וחברי כנסת.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר