עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)

איגוד ערים להגנת הסביבה פתח ערוץ טלגרם

באמצעות ערוץ הטלגרם של איגוד הערים האזורי להגנת הסביבה יקבלו המצטרפים אליו עדכונים בקשר למפגעים סביבתיים, הודעות על איכות אוויר ירודה וחדשות על פעילותו של האיגוד הישר אל הטלפון הנייד

פורסם בתאריך: 15.10.19 14:40

איגוד הערים האזורי להגנת הסביבה פתח ערוץ טלגרם חדש המאפשר לתושבים לקבל עדכונים סביבתיים בזמן אמת. התושבים שיצטרפו לערוץ יקבלו ישירות לטלפון הנייד שלהם עדכונים בקשר למפגעים סביבתיים, הודעות על איכות אוויר ירודה וחדשות על פעילותו של האיגוד.

באיגוד חברות 11 רשויות מקומיות – העיריות חיפה, נשר, קרית אתא, קרית ביאליק, קרית ים, טירת כרמל וקרית מוצקין, המועצה האזורית זבולון והמועצות המקומיות קרית טבעון, רכסים ודלית אל-כרמל- והוא אמון בין השאר על מערך ניטור האוויר באזור.

 

 

על פתיחת הערוץ החדש נמסר מהאיגוד: "הערוץ זמין לכלל הציבור ומאפשר לתושבים לקבל עדכונים סביבתיים ישירות מהאיגוד באופן פשוט ומיידי. על מנת להצטרף לערוץ יש להוריד את האפליקציה, לחפש את קבוצת איגוד הערים ולהצטרף אליה. ערוץ הטלגרם מצטרף לשורת פעילויות שהאיגוד יזם לאחרונה על מנת לחזק את הקשר עם התושבים, כאשר בין השאר חודש עמוד הפייסבוק של האיגוד והוקם מוקד פניות ציבור למפגעים סביבתיים".

יו"ר האיגוד עו"ד שרית גולן שטיינברג: "אני מברכת על פתיחתו של ערוץ הטלגרם החדש, שיאפשר לתושבים קשר בלתי אמצעי עם האיגוד. מדובר בצעד נוסף לחיבור של התושבים עם האיגוד – צעד שפועל להגברת השקיפות של פעילות האיגוד בפרט ושל המצב הסביבתי במפרץ חיפה בכלל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר