המטבח במסעדת המקום של אליהו (צילום: דוברות משרד הבריאות)
המטבח במסעדת המקום של אליהו (צילום: דוברות משרד הבריאות)

בוטל צו הסגירה למסעדת המקום של אליהו

עשרה ימים לאחר שהוצא צו הפסקה מינהלי למסעדת המקום של אליהו בחוף זמיר בשל ליקויים תברואתיים ותפעוליים חמורים המסכנים את בריאות הציבור, סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום על ביטולו: "בביקורת נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור"

פורסם בתאריך: 23.2.23 16:27

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (חמישי) על ביטול צו הפסקה מינהלי למסעדת המקום של אליהו בחוף זמיר.

"אני מבטלת בזאת את צו ההפסקה המינהלי אשר הוצאתי ב-13 בפברואר למסעדה שבבעלותך", כתבה ד"ר שיבלי לבעלים איתן שלום, "אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק היום על ידי מפקח בריאות הסביבה אלון אבן צור. בביקורת זו נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור".

 

 

כזכור, לאחר ביקורת שנערכה במקום של אליהו ובה נמצאו ליקויים רבים במקום, לשכת הביאות המחוזית ערכה במסעדה ביקורת חוזרת. בביקורת זו נמצא כי עופות מופשרים מחוץ לקירור, במטבח יש עשרות רבות של מעופפים, הפשרת דגים נעשית בגסטרונומים עם שאריות שומן משימוש מרובה; קירות המטבח מלוכלכים מאוד; חלק מהציוד הקבוע אינו נקי ונמצא במצב תברואתי ירוד; חלק ניכר מהמקררים עם עובשים ועם מדפים חלודים; בשרים לבישול נשמרים ללא כיסוי; תהליך הפשרה מתבצע בשקיות ללא ניקוז נוזלים; עמדת שטיפת ירקות משמשת לציוד של שטיפת כלים; ובמטבח קיים מדור משותף לעופות ולבקר. כתוצאה מכך הוצא צו סגירה למסעדה, והיום כאמור הוא בוטל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר