שווארמה במבינו בביג קריות
שווארמה במבינו בביג קריות

הדור השלישי: סניף חדש לשווארמה במבינו (ויש גם הפתעה)

ביום ראשון ייפתח בביג קריות סניף של שווארמה במבינו המיתולוגית, שנפתחה בחיפה בשנת 1984. על הסניף החדש יופקדו בני הדור השלישי של משפחת סובח, ואליהם השלושה הצטרף לראשונה שותף יהודי. החיבור בין שתי המשפחות הוליד בשורה: לראשונה שווארמה במבינו תהיה כשרה

פורסם בתאריך: 15.6.23 13:32

חובבי שווארמה קרייתים (וגם חיפאים), האייטם הזה הוא בשבילכם. ביום ראשון ייפתח בביג קריות סניף של שווארמה במבינו המיתולוגית, שהסניף הראשון שלה נפתח בחיפה בשנת 1984.

על הסניף החדש יופקדו בני הדור השלישי של משפחת סובח – משפחת קצבים ידועה מחיפה: עומרי, בנו של אמיר במבינו שהיה בעליו של שווארמה אמיר בצ'ק פוסט; dj Su, בנו של יונס במבינו, והילאל, בנו של חוסאם שהוא קצב בן קצב. אל השלושה הצטרף לראשונה שותף יהודי – אוראל אבוטבול – החיבור בין שתי המשפחות הוליד בשורה: לראשונה שווארמה במבינו תהיה כשרה.

 

תעודת הכשרות של שווארמת במבינו

תעודת הכשרות של שווארמה במבינו בביג קריות

 

 

"כשבחנו את האזור גילינו שרוב הצרכנים פה אוכלים כשר", אומר הילאל סובח, "גם השותפים שלנו תמכו ברעיון, ואני יכול להבטיח שהמוצר הסופי יהיה אותו הדבר כמו בחיפה. הלקוח לא ירגיש בהבדל מבחינת טעמים. אנחנו מחזירים את מנת השווארמה המשופרת שהתחילה בחיפה ויש לה מעריצים מכל רחבי הארץ, ועוד כמה הפתעות".

תגלה לי.

"ביום ראשון נעמיד סיח בקר, אבל בהמשך יהיה גם סיח הודו וכמה מנות שנחזיר לתודעה כמו מעורב ירושלמי אמיתי מחלקי פנים -כבד, לבבות וטחול – ביחד עם פרגית בתיבול ירושלמי אסלי. יהיו גם מנות ילדים ושניצלונים. אנחנו, ילדי הדור השלישי, מצעידים את המקום קדימה. זו הולכת להיות מסעדה מעולה וגדולה בשטח של 170 מ"ר".

המקום יפעל בימים ראשון-חמישי בשעות 22:00-10:00, בימי שישי עד כניסת השבת ובמוצ"ש מצאת השבת.

 

סניף ביג קריות של שווארמה במבינו

סניף ביג קריות של שווארמה במבינו

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נעגעג

    חבל על ההשקעה כבר פחות קונים שווראמה. מלא שמן מאוד יקר יחסית ולא סטוח שטעים כמו פעם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודק המגיב מעליי. עם המחירים של היום לא שווה לקנות שווארמה!!! שווארמה אוכל רחוב שעלה לה השתן לשיפקה. מה זה המחירים האלו.
    חפשו מי יקנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר