צלחת פטיפורים בראסיף 33 (צילום: חיים יוסף)
צלחת פטיפורים בראסיף 33 (צילום: חיים יוסף)

רוצו לבדוק את התפריט החדש והמשודרג של ראסיף 33

השף חמודי עוקלה החליט לחדש ולשדרג את התפריט של ראסיף 33, גם כדי לא לקפוא על השמרים וגם על מנת להמשיך ולהוביל את הסצנה הקולינרית ברחוב הנמל. אז מה מחכה לנו שם? טרטר דג ים עם קראמבל פלאפל, טרטר טונה אדומה בוויניגרט חלפיניו וליים, וקישואים עם קבב דגים. אך אל דאגה - בשישברק טלה לא נוגעים

פורסם בתאריך: 17.7.23 10:35

זה ממש לא סוד שראסיף 33 נחשב לאחד מהברים הקולינריים הטובים בעיר בזכותו של השף חמודי עוקלה, אשר יצר מטבח שהוא כור היתוך קולינרי – ערבוב של מנות מהמטבח הערבי גלילי והשפעות מוואדי ניסנאס ומהאזור.

המסעדה שנפתחה במרץ 2022 הצליחה תוך פחות משנה לצבור לעצמה קהל לקוחות נאמן, כשרבים מהם מגיעים מתל אביב ומאזור המרכז. כנראה שזוהי הסיבה לכך שעוקלה החליט שזה בדיוק הזמן הנכון לחדש ולשדרג את התפריט, גם כדי לא לקפוא על השמרים וגם על מנת להמשיך ולהוביל את הסצנה הקולינרית ברחוב הנמל ביחד עם השף שלצדו נידאל חרובי.

"מסעדת שף צריכה להתחדש תמיד", מסביר עוקלה, "למרות שיש לנו בתפריט מנות שהן באנקר, מנות הדגל של המסעדה, גם אותן שדרגנו וחידשנו. למשל הקובה נייה האהובה שקיבלה טוויסט חדש או טרטר דג ים עם קראמבל פלאפל. זו המנה הכי מבוקשת, והיא השתדרגה גם בצורת ההגשה. בשישברק טלה שלנו לא נגענו כי זו מנה מושלמת".

 

מנה חדשה בראסיף 33. טונה אדומה (צילום: חיים יוסף)

מנה חדשה של טונה אדומה בראסיף 33 (צילום: חיים יוסף)

 

 

ואלו מנות חדשות נוספו לתפריט?

"מנות קייציות שהן קלילות, עדינות ומדויקות מאוד. הכנסנו מנות של דגים נאים שמבוססות על דגה מקומית. אחת מהן היא מנה של טונה אדומה על קוביות קטנטנות של מלפפון וסלרי עם בורגול קריספי, ששוחה בוויניגרט חלפיניו וליים, והיא התבררה כהימור מוצלח מאוד. בכל סוף שבוע אנחנו משלימים את התפריט עם כמה ספיישלים. את מנות הספיישל הכי מוצלחות הכנסנו לתפריט הקבוע, וכמובן שלקהל יש חלק משמעותי בבחירה. ספיישלים שנכנסו לתפריט הקבוע הם טרטר שייטל על קרקר חציל מעושן, מחמרה פלפלים ואגוזים עם גבינת פקורינו, וסיח אלמחשי שזה קישואים עם קבב דגים, יוגורט מתובל וקרם עגבניות מעושן. יש גם מנת טורטליני חדשה שמתאימה גם לצמחונים עם כרישה שרופה ולאבנה. המטבח שלנו משתנה לפי עונות השנה ולפי התוצרת בשוק, ולכן אנחנו משתמשים עכשיו בבמיה טרייה, במקדוס סורי, במלוחייה ובכל מיני ירוקים שגדלים בקיץ".

אתה מגיע מקונדיטוריה ובטח חידשת גם את תפריט הקינוחים. השארתם את הברד פודינג וקרם הטחינה?

"ברור, אלו קינוחים נפלאים שיישארו איתנו שנים קדימה. אגב, הברד פודינג שלנו נבחר בשבוע שעבר לאחר מארבעת הברד פודינג הטובים במדינה. הכנסנו שני קינוחים חדשים – האחד עם פירות עונתיים והשני זה צלחת פטיפורים, אבל אני לא אפרט, צריך להשאיר משהו כהפתעה".

אז בוא נסיים עם הפתעה. יש שמועות על מסעדה חדשה?

"הפינה הכי שווה בעיר התחתית מקבלת את הבראסרי שמגיע לה".

 

שף חמודי עוקלה (צילום: חיים יוסף)

השף חמודי עוקלה (צילום: חיים יוסף)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר