אלעד ברדיצ'ב ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
אלעד ברדיצ'ב ז"ל (צילום: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

שבועיים לאחר שהתמוטט: אלעד ברדיצ'ב הלך לעולמו

אלעד ברדיצ'ב, הבעלים של חומוס ברדיצ'ב, היה עם שניים משלושת ילדיו ועם אמו בחנות איקאה, ולפתע חש ברע והתמוטט. האם ביצעה בו הנשמה עד להגעתה של ניידת טיפול נמרץ שהבהילה אותו לבית החולים, שם שכב מאז כשהוא מחוסר הכרה. הבוקר הוא נפטר

פורסם בתאריך: 17.10.23 10:17

לאחר שבועיים של מאבק, כשהוא מאושפז בבית החולים מחוסר הכרה, אלעד ברדיצ'ב נפטר הבוקר (שלישי). הוא יובא למנוחות היום בבית העלמין בחיפה.

ברדיצ'ב נולד וגדל בחיפה במשפחה כרמליסטית, חילונית, בן בכור להוריו הרופאים. בבגרותו הוא למד בתיכון בעירוני ה' ומאוחר יותר באוניברסיטת חיפה ובמכללת רידמן. ברדיצ'ב חזר בתשובה, הפך לחסיד ברסלב, ואז פתח ביחד עם אשתו אסתי את מסעדת חומוס ברדיצ'ב במרכז הכרמל, שהפכה לרשת משפחתית – אח אחד שלו הופקד על הסניף בוואדי סאליב, ואח אחר אחראי על הפיצרייה שנפתחה בצמוד לסניף בכרמל. לרשת עוד שלושה סניפים המופעלים על ידי זכיינים ומעדנייה חדשה שנפתחה רק לפני כמה שבועות במקום שבו שכן הסניף המקורי ברחוב וודג'ווד, אשר עבר למשכנו החדש בפינת הרחובות שדרות הנשיא וביכורים. 

ביום רביעי שעבר עלה פוסט בדף הפייסבוק של חומוס ברדיצ'ב, ובו קריאה להצטרפות לתפילה המונית ולקריאת פרקי תהילים משותפת להחלמתו המהירה: "חברים יקרים, בימים קשים אלו של המדינה שלנו אנחנו עוברים ימים קשים מעוד חזית. אלעד ברדיצ'ב שלנו, הבעלים האהוב של הרשת, התמוטט לפני כמה ימים ונמצא במאבק על חייו. אנחנו צריכים נס גדול שיעורר אותו ושיחזור אלינו בריא ושלם. אנחנו מתחננים לכל תפילה, בקשה וקבלת מעשה טוב עבורו. אנחנו מאמינים בני מאמינים, הנסים גלויים מעל הטבע, עזרו לנו לחולל את המהפך הזה בבקשה. אנא הפיצו את שמו אלעד חי בן אורית. חשבו עליו, התפללו עבורו שיחזור בטוב. אנו מאמינים שיש כוח אדיר לתפילה ולשליחת אהבה, ויותר כשזה ממסה גדולה".

 

 

כשחומוס ברדיצ'ב פרץ אל חיינו במרכז הכרמל, היו מי שצקצקו בלשונם על איכות החומוס שחבורת חסידי ברסלב מקומית יכולה להוציא תחת ידה. הציניקנים לא התמסרו בקלות לאווירת הנ…נח…נחמן העליזה שהברדיצ'בים הביאו למקום. התפתחות המסעדה לרשת היתה התשובה לכל הציניקנים והוכיחה שחיפה מוכנה לחומוס כשר למהדרין. אבל זו אינה חומוסייה סטנדרטית אלא מסעדה שמגישה אוכל יהודי מסורתי במעין מיש-מש של כל העדות, מזרח ומערב. ברדיצ'ב חיבר בין כולם – חילונים ודתיים, אשכנזים וספרדים – ותמיד עם חיוך ועם שמחת חיים.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי ברדיצ'ב היה עם שניים משלושת ילדיו ועם אמו אורית בחנות איקאה, ולפתע חש ברע והתמוטט. אמו ביצעה בו הנשמה עד להגעתה של ניידת טיפול נמרץ שהבהילה אותו לבית החולים, שם שכב מאז כשהוא מחוסר הכרה.

ברדיצ'ב השאיר אחריו הורים ושני אחים, אשה ושלושה ילדים. ההלוויה תתקיים היום בשעה 14:45 בשער ברוש בבית העלמין שדה יהושע בחיפה.

 

מודעת האבל על אלעד ברדיצ'ב ז"ל

מודעת האבל על אלעד ברדיצ'ב ז"ל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר