קנטאקי פרייד צ'יקן
קנטאקי פרייד צ'יקן

הנה זה מגיע: KFC תפתח סניף בעיר התחתית

העוף המטוגן של קולונל סנדרס מגיע לחיפה: רשת המסעדות האמריקאית קנטאקי פרייד צ'יקן החלה בעבודות להקמת סניף ברחוב שער פלמר 3 בעיר התחתית. הסניף החדש יצטרף לסניפים בקריון ובחוצות המפרץ

פורסם בתאריך: 16.4.24 14:35

רשת מסעדות העוף המטוגן קנטאקי פרייד צ'יקן, ובקיצור – KFC, תפתח סניף בעיר התחתית. הסניף, שהעבודות להקמתו כבר החלו, ייפתח ברחוב שער פלמר 3 פינת רחוב הנמל. הסניף החדש יצטרף לשני סניפים אחרים באזור – האחד בקריון והשני בחוצות המפרץ.

את KFC ייסד הרלנד דייוויד סנדרס באמצע המאה הקודמת. בשנת 1930, כשהוא בן 40, פתח סנדרס תחנת דלק בקנטאקי, שבה הוא בישל ומכר ארוחות לאנשים שעצרו בתחנה. ההצלחה היתה מסחררת, ובשנת 1935 העניק מושל קנטאקי לסנדרס את התואר "קולונל'. עוד חמש שנים חלפו, סנדרס שכלל את העוף המטוגן ופנה לאסטרטגיה עסקית שהיתה חדשה באותם הימים – זכיינות. במטרה לקדם את העניין הוא נסע ברחבי ארצות הברית וחיפש מסעדות מתאימות שימכרו את העוף שלו.

 

 

את השם לרשת החדשה הגה צייר שלטים שנשכר על ידי אחד מהזכיינים הראשונים, שהציע לקרוא למסעדה קנטאקי פרייד צ'יקן. בשנת 1955 רשם סנדרס את המותג Kentucky Fried Chicken, ואת דרך הבישול שפיתח הוא רשם כפטנט. במהלך שנות ה-60 התפרסה KFC לכל העולם, וכיום היא מונה כ-25,000 מסעדות על פני הגלובוס. בשנת 190 הלך הקולונל לעולמו מלוקמיה, והוא בן 90.

 

העבודות להקמת הסניף החדש של KFC בעיר התחתית (צילום: בועז כהן)

העבודות להקמת הסניף החדש של KFC בעיר התחתית (צילום: בועז כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בואו נדבר דוגרי

    הבעיה בעיר התחתית זו אוכלוסית הערסים מהמשולש וכפרי הגליל שבא לעשות דאווינים עם רכבים "משופרים" ואופנועים רועשים כדי לפגוע בחיפה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חדשות טובות לבני המיעוטים שבאים מהכפרים בצפון, יכולים לעצור לאכול בין מירוץ אחד לשני.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר התחתית = הסניף ינוהל על ידי סוהיל וסמיר והלקוחות יהיו סוהא סאמי סמירה סאלין וסימיון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר