ROSEMARY GREYHOUND. כל מסעדה תיתן את הפרשנות שלה לקוקטייל (צילום: רוי גיא)
ROSEMARY GREYHOUND. כל מסעדה תיתן את הפרשנות שלה לקוקטייל (צילום: רוי גיא)

מסע החלומות של גריי גוס. כבר נרשמתם?

פורסם בתאריך: 10.2.20 12:27

וודקה גריי גוס משיקה את "GREY GOOSE DREAM TOURS" – פרויקט שיכלול שלוש ערים ו-30 מסעדות. לפרויקט נבחרו 30 מסעדות מובילות ושישה מסלולים – ים, קלאסיקות, בראנץ', אפרטיבו, ירושלים והעיר התחתית בחיפה.

במסע החלומות של גריי גוס יוצעו למשתתפים שישה מסלולים שכל אחד מהם יעבור בחמש מסעדות. המשתתפים ייצאו למסע קולינרי ואלכוהולי, אשר במסגרתו תוגש להם בכל מסעדה מנת דגל (או שתיים) שנבחרה בהתאם לאופי המסלול. ביחד יוצרות המנות ארוחת טעימות שאותה הרכיבו חמישה שפים שונים. לכל מסלול נבחר גם קוקטייל מוביל, שבו משולבת כמובן וודקה גריי גוס, וכל מסעדה תגיש לצד המנה גם את הפרשנות שלה לאותו קוקטייל. בכל מסעדה יקבל את פניהם השף או הבעלים.

היועצת הקולינרית של הפרויקט אפרת אנזל: "כשאני יוצרת חוויה, אני קודם כל חושבת איזו חוויה קולינרית אני בעצמי הייתי רוצה לעבור, מה ירגש אותי ומה ירגש את האנשים שבאמת אוהבים אוכל. הפרויקט הזה הוא לגמרי הגשמת פנטזיה קולינרית, פשוט חלום".

 

 

המסלול שיעבור בעיר התחתית יחל בלוקס, יעבור לליבירה, משם למעיין הבירה, אחר כך לוניה ביסטרו ויסתיים ברולא, והקוקטייל יהיה ROSEMARY GREYHOUND. המסלול יתקיים ב-18 וב-20 בפברואר.

השף של ליברה רועי אברהם: "בגלל שמדובר בסיבוב ארוך, ואנחנו יחסית בהתחלה שלו, בחרנו במנת פתיחה שנקראת פטה פרי – מנה צרפתית קלאסית עם טעמים חזקים של בשר במגוון של מרקמים. זו תערובת של בשר חזיר, שומן חזיר וכבדי עוף עם המון חמאה ושמנת ועם הרבה תבלינים, בפנים יש פיסטוקים, והיא מוגשת עם קצת קורנישונים (מלפפונים חמוצים), עגבניות שרי, עלים וחרדל דיז'ון. זו מנה קלאסית שמתאימה בול לוודקה וסופגת אותה, כך שלא היינו צריכים להמציא שום דבר. אין יותר טוב מזה".

ההרשמה לסיורים נפתחה, וניתן להירשם בלינק ggdreamtours.co.il. המחיר: 260 שקל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר