החומוס של פאתינה ונאזי עיסא (צילום מתוך דף הפייסבוק של חומוס הנמל אבו ראמי)
החומוס של פאתינה ונאזי עיסא (צילום מתוך דף הפייסבוק של חומוס הנמל אבו ראמי)

מ"MKR המטבח המנצח" למשלוחי חומוס עד הבית

החלום של פאתינה ונאג'י עיסא היה לפתוח מסעדה. אז הם השתתפו בריאליטי "MKR המטבח המנצח" אבל פרשו כי לא אהבו את השואו. לפני משבר הקורונה הם פתחו את חומוס הנמל אבו רמי, וכעת הם מתמקדים במשלוחים: "גם עכשיו אנחנו מוצאים את הדרך לפנק את הסועדים"

פורסם בתאריך: 19.10.20 16:44

לפאתינה ולנאג'י עיסא היה חלום. במשך שלושה עשורים שבהם היה לו עסק לקופות רושמות ממוחשבות, חיידק המסעדנות תמיד הרים ראש. היא, שמעידה על עצמה כבשלנית מעולה, עובדת כאחות והיתה שותפה לחלום.

"השתתפנו ביחד בריאליטי 'MKR המטבח המנצח' אבל פרשנו אחרי שני שלבים", מספרת פאתינה עיסא, "שם צריך לעשות הרבה שואו, לדבר הרבה ולספר סיפורים, וזה לא היה בשבילי. כשאני מבשלת אני אוהבת להתרכז בבישול ולא לדבר הרבה. בקיצור, חלמנו על מסעדה במשך המון זמן והחלטנו לעשות עם זה משהו".

יש לכם קשר לעסקי המסעדנות?

"לבעלי יש קשר קרוב. חומוס אבו מארון זה של בן דוד שלו. שני האבות שלהם הם אחים ושתי האמהות הן אחיות, וגם אבא של בעלי עבד בזה".

המתכון של החומוס הוא אותו מתכון?

"המתכון של החומוס הוא לבנוני מגוש חלב, ושאר הדברים כמו הקובה והפלאפל הם מסבתא שלי. נאזי הוא מעקורי בירעם (כפר נוצרי מארוני בגליל העליון, שתושביו פונו ממנו במלחמת העצמאות ולא הורשו לחזור אליו; ח"ה), ואני משפרעם במקור אך השורשים הם בלבנון. החלטנו לשלב בין המטבחים, וכך פתחנו את חומוס הנמל אבו רמי – המסעדה הקטנה והאותנטית שלנו ברחוב הנמל 30 בעיר התחתית".

 

 

כל המהות במסעדות מזרחיות זה האירוח והפינוקים. איך זה עובד במשלוחים?

"נכון, אנחנו בקטע של לארח בחמימות ולתת הרגשה טובה לכל סועד, וזה בא מהלב. כשאנחנו מבשלים, הכיף שלנו בחיים זה לראות את הלקוחות נהנים. בגלל הקורונה נאלצנו לשנות את הפורמט ולעשות משלוחים כדי לשרוד. התחברתי לכל מיני קבוצות אוכל בפייסבוק כדי שיכירו אותנו, והתגובות הן נהדרות. אנחנו מוצאים את הדרך לפנק גם במשלוחים".

על אלו מנות את ממליצה?

"אני מאוהבת בחומוס עם הפטריות בתוספת של בצל מוקרם ושום. בשבילי זה הטופ. יש אנשים שמאוהבים בחומוס עם הבשר שלנו כי אנחנו משקיעים בבשר. אמא שלי מכינה את הקובה באופן מושלם, ואנחנו מכינים את הפלאפל לפי המתכון המקורי. לארוחת בוקר יש לנו מנה מיוחדת של פול עם גרגרי חומוס, שמן זית מבית בד מקומי ועל זה ביצה קשה. פשוט הורס. הטבולה שלנו היא ירוקה כמו בבית, וכמעט אין בה בורגול, בגלל זה היא כל כך מרעננת. עכשיו אנחנו מגישים גם זיתים מעולים שאני עשיתי".

תפריט המשלוחים כולל חומוס עם גרגרים (23 שקל), חומוס עם טחינה/פול/משאוושה (26 שקל), חומוס עם פטריות/בשר (37 שקל), קציצות פלאפל (עשרה שקלים לחמש קציצות בתוספת של חמוצים ופיתה, ו-20 שקל לעשר קציצות בתוספת של חמוצים ושתי פיתות), קובה (חמישה שקלים ליחידה); צ'יפס/סלט ערבי קצוץ/סלט טבולה (25-15 שקל), וחומוס במשקל (עשרה שקלים ל-250 גרם).

להזמנות: טלפון מס' 050-7532150 בשעות 16:30-8:00.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר