פלאפל המערה (צילום: חגית הורנשטיין)
פלאפל המערה (צילום: חגית הורנשטיין)

זוכרים את פלאפל עבודי ליד לין? אז פלאפל המערה

מוחמד נמלא, בנו של עבודי נמלא שהפעיל במשך 40 שנה את דוכן הפלאפל ליד המרכז הרפואי לין, וחברו ושכנו באסל אסלי רכשו מהזוכה במכרז של עיריית חיפה את הזיכיון להצבת פודטראק מול מערת אליהו הנביא, ופתחו את פלאפל המערה. האב הגאה: "קבענו מחירים זולים כי אנחנו במצב של קורונה ולאנשים קשה"

פורסם בתאריך: 9.11.20 17:09

כאשר מוחמד נמלא הגיע לגיל 21 החליט אביו עבודי נמלא כי הגיע הזמן שלילד תהיה עבודה מסודרת. ביחד עם באסל אסלי, חבר ושכן שאחראי על הזמנה של ירקות ופירות בחנות בכיכר מאירהוף בקרית אליעזר, רכשו השניים ממי שזכה במקור במכרז של עיריית חיפה את הזיכיון להצבת פודטראק ברחוב אלנבי מול מערת אליהו הנביא, ופתחו את פלאפל המערה.

"במשך 40 שנה היה לי דוכן פלאפל ליד המרכז הרפואי לין – פלאפל עבודי – והיום אני עובד במלון יערות הכרמל", מספר האב, "נראה לי שזה בדיוק הזמן להעביר את סודות המקצוע לצעירים ממני כדי שילמדו מה זו עבודה רצינית במקום שיהיו להם שטויות בראש. הם דיברו על פתיחת עסק, ואני זרמתי איתם. לכן אני פה – לתת להם את הדחיפה ואת הכיוון הנכון כדי שילמדו דרך חדשה".

מה המיוחד בפלאפל?

"הפלאפל שלי הוא פלאפל ותיק שתושבי השכונה מכירים אותו שנים. מה שמיוחד פה זה המחיר שהוא שווה לכל כיס. קבענו מחירים זולים כי אנחנו במצב של קורונה ומבינים שלאנשים קשה, העיקר שירגישו בנוח".

 

 

מנת הדגל היא אמנם הפלאפל, אך בתפריט ההרצה ניתן למצוא מנות פאסט פוד אחרות, כמו גם את העוגיות הביתיות של אמו של מוחמד – כעכ תמרים ומעמולים. מנת פלאפל עולה 14 שקל וחצי מנה עולה שבעה שקלים. תמצאו שם גם נקניקייה בלחמנייה (שבעה שקלים), שניצל או המבורגר בפיתה (20 שקל), כנאפה ומלבי (12 שקל), וקופסת עוגיות (20 שקל).

פודטראק פלאפל המערה מוצב ברחוב אלנבי 227, והוא פתוח בימים ראשון-חמישי בשעות 22:00-7:00 ובימי שישי מ-7:00 עד לכניסת השבת.

 

מנת פלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל המערה)

מנת פלאפל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פלאפל המערה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חנית ג'אגר

    ואוו פלאפל נהדר נוסטלגיה אני הייתי הולכת אליו כל יום לאכול פלאפל הכרתי את אמא שלו אישה מקסימה ואני גם זוכרת שהיה שלט מעל הפלאפל שרשום בו הכיוון מערב מאחלת לו הצלחה בריאות ופרנסה אגיע בהקדם כמובן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר