עוגיות הענק של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)
עוגיות הענק של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)

העוגיפלצת של עדי יוטבת

כאשר עדי יוטבת יצאה לחל"ת היא פתחה את COOKIDI - עסק קטן של עוגיות גדולות. ואכן מדובר בעוגיית ענק בקוטר 26 ס"מ עם תוספות מפתיעות שמגיעה ארוזה בקופסת קרטון בגודל של פיצה משפחתית

פורסם בתאריך: 24.11.20 16:58

עדי יוטבת השתחררה מהשירות הצבאי לפני שנה ועסקה במלצרות, עד שיצאה לחל"ת בגלל הקורונה. לילה אחד היא התעוררה בשעה 3:00 עם חזון.

"לא הצלחתי לחזור ולהירדם", היא מספרת, "ידעתי שאני רוצה לפתוח משהו ולעסוק במשהו שאני אוהבת. מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי במטבח ואהבתי לאפות. בצבא המציאו לי כינוי – קוקידי – והיה לי ברור שאפתח משהו שתואם את מה שאני אוהבת. יש המון בנות שמכינות עוגיות ועוגות מקושטות, וחשבתי איך אוכל להיות מיוחדת".

בעקבות נדודי השינה פתחה יוטבת את COOKIDI – עסק קטן של עוגיות גדולות. ואכן מדובר בעוגיית ענק – עוגיפלצת בקוטר 26 ס"מ – עם תוספות לבחירה, שמגיעה ארוזה בקופסת קרטון בגודל של פיצה משפחתית. עוגייה עולה 65 שקל, וכל תוספת נוספת עולה חמישה שקלים נוספים. יוטבת ממליצה על שש תוספות, וכך ניתן ליהנות משלל טעמים ומילויים. בתחילת הדרך רוב לקוחותיה היו בני נוער, אבל כעת גם הורים מזמינים את העוגיפלצת למסיבות ימי הולדת של הילדים, לארוחות שישי או כמתנת הפתעה לחברים.

 

עוגייה של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)

עוגייה של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)

 

 

תוספות: בצק עוגיות ליבת לוטוס ושברי לוטוס; בצק עוגיות הרשיז ואוריאו; בצק עוגיות ריסז חמאת בוטנים; בצק עוגיות בלונדי ובייגלה מלוח; בצק עוגיות בראוניז ושוקולד חלב; בצק עוגיות ליבת נוטלה ושוקולד; בצק עוגיות קקאו שוקולד לבן; ועוגת גבינה ושוקולד לבן. לעוגיפלצת יש אחות טבעונית עם תוספות די דומות, כמו שוקולד לבן וקוקוס; חמאת בוטנים ושוקולד מריר; אוריאו; לוטוס; חלבה; בייגלה קרמל מלוח; ושוקולד צ'יפס השחר.

הזמנות מתקבלות יום מראש בטלפון 050-2810093. ניתן לאסוף מנוה שאנן, ויש גם משלוחים לחיפה, לקריות, לטירת כרמל, לנשר וליגור.

 

עוגייה של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)

עוגייה של עדי יוטבת (צילום: cookidi.il)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר