מארזי סופגניות DIY של מתוק בלב
מארזי סופגניות DIY של מתוק בלב

חדש: ערכה ביתית להכנת סופגניות

כאשר החברה להפקת אירועים של רינת ואורן לוי נאלצה להפסיק את פעילותה בגלל הקורונה, החלו השניים לשווק ארטיקים ונחלו הצלחה מסחררת. עם תום הקיץ הביקוש לגלידות ירד, והזוג לוי הגה רעיון חדש: ערכת DIY להכנת סופגניות

פורסם בתאריך: 3.12.20 08:18

לפני 20 שנה פתחו רינת ואורן לוי חברה להפקת אירועים לארגונים גדולים. העסק פרח ושגשג, ואז הגיעה הקורונה. אולמות האירועים היו הראשונים להיסגר, והזוג שמגדל שלושה ילדים במושב גבע הכרמל מצא עצמו ללא פרנסה וללא תעסוקה. הם נאלצו להמציא את עצמם מחדש ונענו בחיוב להצעה לשווק ארטיקים לאנשים פרטיים, לא ממש מאהבת מרדכי.

"אמרתי 'מה כבר יכול להיות, ננסה'", מספרת לוי, "חשבתי שאולי יש פה עניין, ויצאתי מנקודת הנחה שארטיק מפרי טבעי ישמח וירים את הלקוחות בתקופה מאתגרת כל כך. זו האג'נדה שמובילה אותנו, ולכן לעסק החדש שפתחנו קראנו 'מתוק בלב – דברים טובים עד הבית', כי מה יותר כיף מלקבל משהו טוב עד הבית?".

ואיך הלך?

"יצרתי מארז של 18 ארטיקים שעשה באז בכל הארץ, ותוך זמן קצר הגענו למצב שבו אנחנו מעסיקים בין 15 ל-20 עובדים ביום ומוציאים משאיות קירור ונהגים, פשוט היסטריה מוחלטת. חברת AIG הזמינה 800 מארזים, ומישהי כתבה בפורום סגור של משאבי אנוש 'מה זה המארז המהמם שקיבלתי הביתה', ופתאום הוצפנו בטלפונים. זה היה מטורף. באמצע נובמבר הסתיימה ההיסטריה של הארטיקים, וכבר יש לנו מוצר חדש".

 

 

ספרי.

"פיתחנו ערכה בלעדית של DIY (עשה זאת בעצמך) להכנת סופגניות. במארז יש 20 כדורי בצק קפואות לסופגניות, כך שאין צורך להכין הכל באותו היום אלא להפשיר כמה שבא לך ולאכול בכל יום סופגנייה טרייה. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להתפיח את הבצק לגודל הרצוי משהו כמו שעתיים-שלוש מראש. כמובן שעשיתי עשרות ניסיונות בבית, וזו היתה פשוט חגיגה כי כל אחד מילא את הסופגנייה במה שהוא אוהב וקישט אותה לפי טעמו".

מה מכיל המארז?

"אנחנו שולחים שני מילויים, האחד שוקולד והשני ריבה, וקיט של תוספות לקישוט כמו מיני מרשמלו, סוכריות צבעוניות, עדשים ושוקולד".

מארז עולה 98 שקל, ואפשר להזמין גם מזרק במחיר של חמישה שקלים. משלוחים לחברות לכל הארץ ולפרטיים עד תל אביב. ניתן להזמין בטלפון 055-2780848 או באתר של מתוק בלב.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר