אוסובוקו טלה ומניפת סינטה עגל (צילומים מתוך דף הפייסבוק Sangria Restaurant Tapas)
אוסובוקו טלה ומניפת סינטה עגל (צילומים מתוך דף הפייסבוק Sangria Restaurant Tapas)

לשף של סנגריה נמאס, אז גם הוא הצטרף לטרנד המשלוחים

בוריס קוגניצקי, הבעלים והשף של מסעדת סנגריה, בחר לא לעבוד בתקופת הסגרים, אבל גם הוא נשבר ובנה תפריט משלוחים מיוחד: "חלק מהטפאסים מותאמים להגשה בטמפרטורת החדר, והמנות העיקריות הן כולן בבישול ארוך, ולכן אין בעיה לחמם אותן שוב"

פורסם בתאריך: 19.1.21 17:07

מסעדת השף סנגריה, שנפתחה לפני שבע שנים בעיר התחתית ומציעה טפאסים מהמטבח הספרדי, היתה סגורה לאורך הסגרים השונים. לפני שבועיים החליט בוריס קוגניצקי, הבעלים והשף, שסגר שלישי זה כבר יותר מדי, ובנה תפריט משלוחים מיוחד שמתאים לשינוע.

"זה לא התפריט הרגיל שאני מגיש במסעדה כי רוב המנות בו הן מהאש ישר לצלחת והוא ממש לא מתאים למשלוחים", הוא מסביר, "יצרנו תפריט מיוחד וגמיש, שאת המנות בו אפשר לאכול מיד או לשמור לזמן מאוחר יותר. המנות מותאמות לחימום בתנור ומגיעות עם הוראות מדויקות ובכלים מיוחדים שמתאימים לחימום. חלק מהטפאסים מותאמים להגשה בטמפרטורת החדר, והמנות העיקריות הן כולן בבישול ארוך, ולכן אין בעיה לחמם אותן שוב".

לפי השם, אתה מגיע מהטונדרות בארגנטינה.

"כמעט (צוחק). האמת, חיפשתי בכל ספרי החוקים ולא מצאתי חוק שאוסר על טבח יוצא ברית המועצות ממוצא פולני לבשל אוכל ספרדי. אז הרגשתי נוח לפתוח מסעדת טפאסים ספרדית".

 

 

תפריט המשלוחים של סנגריה כולל טונה ספרדית צרובה עם איולי צ'ילי, קוויאר, עגבניות ופלפל שושקה קלוי (42 שקל); ארטישוק על הגריל עם עגבניות מיובשות, פסטו ואיולי (39 שקל); פטה כבד אווז עם קולי פטל וטוסטונים (52 שקל); מניפת סינטה עגל עם ריבת בצל, קונפי שום, חרדל, דבש ורוזמרין (52 שקל); קרוקטס תפוחי אדמה עם תרד ומוצרלה על סלסת עגבניות (38 שקל); לנגוסטינים במרינדת צ'יפוטלה, תפוז ורוטב צדפות (52 שקל); אוסובוקו טלה ברוטב יין אדום על אורז זעפרן, צימוקים, שקדים ורימונים (102 שקל); ספריבס טלה (89 שקל); שוק אווז (94 שקל); זנב שור (89 שקל); קרם קטלנה לקינוח (32 שקל); וקנקן סנגריה (56 שקל).

ניתן להזמין גם ארוחת מרק שמגיעה עם סלט ירוק בוויניגרט הדרים, לחם הבית שנאפה במקום ומטבל עגבניות מיובשות. המרקים המוצעים הם מרק כדורי עוף ואורז (38 שקל); מרק סלק ומנגולד (34 שקל); מרק גזר ועדשים (34 שקל); ומרק דגים ופירות ים (52 שקל).

הזמנות בימים ראשון-חמישי בשעות 18:00-11:00 וביום שישי בשעות 15:00-11:00 בטלפון 077-3301067.

 

סנגריה (צילום מתוך דף הפייסבוק Sangria Restaurant Tapas)

סנגריה (צילום מתוך דף הפייסבוק Sangria Restaurant Tapas)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר