פאדי נג'אר והשף משלב מסאלחה
פאדי נג'אר והשף משלב מסאלחה

חוזרים לעניינים: דוזאן נפתחת מחדש אחרי חצי שנה

מסעדת דוזאן של פאדי נג'אר במושבה הגרמנית חוזרת לפעול עם שף חדש - משלב מסאלחה - ששדרג את התפריט עם מנות איטלקיות והוסיף טאבון חדש, שלכבודו נבנה בר ל-12 סועדים שיישבו מולו וישקיפו על הפיצות היוצאות ממנו. נג'אר: "לא יקרה מצב שייכנס אל המסעדה מישהו שהוא לא מחוסן"

פורסם בתאריך: 7.3.21 14:15

לאחר חצי שנה שבה היא היתה סגורה, מסעדת דוזאן של פאדי נג'אר והשף משלב מסאלחה בשדרות בן גוריון במושבה הגרמנית בחיפה נפתחה היום (ראשון) עם תפריט משודרג ועם טאבון איטלקי חדש, שלכבודו נבנה בר ל-12 סועדים שיישבו מולו וישקיפו על הפיצות היוצאות ממנו.

נג'אר, איטליה זה מזרח תיכון חדש?

"השף משלב, שהוא גם השותף החדש שלי, התמחה במשך 20 שנה באוכל איטלקי. אין אחד בתחום המסעדנות שלא מכיר את שמו ואת מה שהוא יודע להוציא מידיו. הוספנו לתפריט המקורי מנות מהמטבח האיטלקי שמשתלבות נהדר עם האוכל הלבנוני שלנו. לכבוד הפתיחה המחודשת המצאנו מנה מיוחדת – רביולי שישברק עם יוגורט חם ונענע טרייה, שמשתלבת מעולה גם עם המטבח האיטלקי וגם עם המטבח הלבנוני. התפריט עדיין כולל את כל המנות המזרח תיכוניות המקוריות, כך שהקובה, עלי הגפן, הפסטלים, הסלט הלבנוני והקבב המוכר עדיין קיימים, ואליהם הוספנו פסטות טריות שנעשות במקום ופיצות נהדרות".

 

 

אחרי שחלית בקורונה ואושפזת, מה שלומך היום?

"עברתי את הקורונה בשלום והכל מאחורי. פתחנו היום את המסעדה בכוחות מחודשים ועם הרבה אופטימיות, אך בקשה אחת לי – לכו להתחסן. אל תשחקו עם הבריאות ואל תקשיבו לכל הפייק ניוז של מכחישי המחלה ומתנגדי החיסונים. כל הצוות שלי מחוסן, ולא יקרה מצב שייכנס אל המסעדה מישהו שהוא לא מחוסן. הכל אצלנו לפי הכללים – השולחנות במרחק של שני מטרים האחד מהשני, מכניסים פנימה רק בעלי דרכון ירוק, ובחוץ פועלים לפי התו הסגול. מחר יצוין יום האשה הבין לאומי, ואני מזמין את נשות העיר לבוא ולחגוג אצלנו כמו מלכות".

 

מנה בדוזאן

מנה בדוזאן

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שפרה רוזנבוים

    כל הכבוד לראש העיר חיפה עינת קליש שבאמצעות מכת קארטה ניצחה את הקורונה בחיפה.
    זכינו באמא אדמה שגם התקשורת הלא יהבונית תומכת בה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר