קנטינה סושיאל. חוויית יין ייחודית (צילום: roshianuandmoloko‏)
קנטינה סושיאל. חוויית יין ייחודית (צילום: roshianuandmoloko‏)

מסיבת פתיחת הקיץ של הקנטינה סושיאל

בר היין במרכז הכרמל יציע לכם טעימות של יינות קיציים ושמפניות מובחרות, מנות של ברוסקטות מסוגים שונים ומוזיקת היפ הופ שתגרום לכם לזנק מהכיסאות

פורסם בתאריך: 12.6.17 20:18

בשישי בערב תיערך מסיבת פתיחת הקיץ של בר היין קנטינה סושיאל. הבר, ששוכן ברחוב מחניים במרכז הכרמל בחיפה (מתחת לפאב הפייבל), נפתח לפני כשנה וחצי על ידי עידן יהודה ואייל מנצור ומציע חוויית יין ייחודית. תוכלו למצוא שם יינות מובחרים במחירים הנעים בין 30 שקל ל-300 שקל לכוס, אבל על המחיר היקר מעט עבור הקהל החיפאי הממוצע מפצה חוויית התאמת היין המפורטת לכל לקוח. ניתן לטעום שם מכל יין ורק אז להזמין את זה שקסם לכם במיוחד – בכוס, בחצי כוס ואף ברבע כוס ליינות היקרים. תפריט האוכל מציע מיני טאפאסים ונשנושים על טהרת המטבח הקר (גבינות, נקניקים ודגים), והקו המוזיקלי מפתיע – היפ הופ אולד סקול. הקנטינה סושיאל פועל רק בסופי שבוע (חמישי-שבת) החל מהשעה 20:00, ויש בו כ-40 מקומות ישיבה.

 

קנטינה סושיאל. התאמת יין לכל לקוח (צילום: roshianuandmoloko‏)

התאמת יין לכל לקוח (צילום: roshianuandmoloko‏)

 

במסיבת פתיחת הקיץ שתיפתח ב-20:00 תוכלו לטעום קרמו ב-45 שקל לכוס, שני סוגי שמפניות מגדלים (שמפניה שמייצרים המשווקים הגדולים ששומרים את הטובים שבבקבוקים לעצמם), האחד לבן והשני רוזה, ב-75-57 שקל לכוס ועוד שלל יינות קיציים ומרעננים, בגזרת האוכל תוכלו לבחור בברוסקטות מסוגים שונים, ולמשמע מוזיקת ההיפ הופ שתבקע מהרמקולים לא תרצו לשבת. אז כל מה שנשאר לכם להחליט הוא מה היין שלכם.

 

מנות על טהרת המטבח הקר (צילום: roshianuandmoloko‏)

מנות על טהרת המטבח הקר (צילום: roshianuandmoloko‏)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר