החורבה. נוסטלגיה ואסקפיזם
החורבה. נוסטלגיה ואסקפיזם

החורבה חוזרת למסיבה חד פעמית בגושפנקא

המסיבה תתקיים ביום שישי בגושפנקא ותאחד את כל הצוות שעבד בעבר בחורבה: הברמנים המיתולוגיים, הדורמנים הגדולים והיחצנים האגדיים

פורסם בתאריך: 18.6.17 13:56

אם תשאלו בליינים חיפאים ותיקים מהו המועדון הכי טוב והכי מצליח שהיה כאן אי פעם, סביר להניח שהתשובה הרווחת תהיה החורבה. המועדון של רני קאושינסקי היה ללא ספק אבן דרך בתרבות הבילוי המקומית, וקשה מאוד למצוא חיפאי שלא בילה שם לפחות פעם אחת בחייו. אז לטובת כל מי שהתגעגע הרים קאושינסקי את הכפפה וחבר לקובי שטח ממועדון הגושפנקא כדי להחזיר עטרה ליושנה במסיבה חד פעמית שתשחזר את ימי החורבה היפים.

 

החורבה. להחזיר עטרה ליושנה

החורבה. להחזיר עטרה ליושנה

 

המסיבה תתקיים ביום שישי בגושפנקא והיא תאחד את כל הצוות שעבד בעבר בחורבה: הברמנים המיתולוגיים, הדורמנים הגדולים והיחצנים האגדיים. ארבעת רחבות הגושפנקא יחולקו לנושאים: מוזיקה אלטרנטיבית ורוק בניצוחו של די.ג'יי שרון איצקוביץ', היפ הופ בניצוחם של די.ג'ייז ADAM Y ודור מלודי, אייטיז וניינטיז בניצוחו של די.ג'יי עילי גולן, ומיינסטרים בניצוחו של די.ג'יי אייל גלדר שינגן את כל להיטי החורבה של פעם.

קאושינסקי ושטח מספרים על הרצון המשותף לשחזר את ההצלחה של החורבה ואומרים שהמועדון מסמל עבורם ועבור בני גילם את הנוסטלגיה ואת התקופה הכי יפה, פרועה, חסרת דאגות וקסומה שהם חוו. ואם אפשר לשחזר את הווייב של פעם, אפילו ללילה אחד, זה יגרום אושר ושמחה להרבה אנשים.

אז אם אתם מתים על נוסטלגיה ומחפשים מעט אסקפיזם, אל תפספסו את הערב הזה. הכיף כבר ישחזר את עצמו.

 

רני קאושינסקי. שת"פ עם קובי שטח

רני קאושינסקי. שת"פ עם קובי שטח

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר