קניבר. הסניף הרביעי
קניבר. הסניף הרביעי

קניבר הגיע לנשר. הפתיחה הרשמית: ביום ראשון

לרשת ההמבורגרים החיפאית יש סניף חדש (וכשר) בנשר. אחרי תקופת הרצה קצרה ייערך ביום ראשון ערב ההשקה הרשמי עם טעימות של מיני בורגרים לצד מנות של המבורגרים, צ'יפס ובירה מהחבית ב-49 שקל

פורסם בתאריך: 11.7.17 19:40

רשת ההמבורגרים המצליחה קניבר הגיעה לנשר. את הסניף החדש, ברחוב המרגנית, פתח הזכיין בן פייגנבאום, ואחרי תקופת הרצה קצרה ייערך ביום ראשון ערב ההשקה הרשמי. החל בשעה 18:00 מוזמן הקהל להגיע וליהנות משלל פינוקים וטעימות של מיני בורגרים לצד מנות של המבורגרים מכל הסוגים, צ'יפס ובירה מהחבית במחיר מיוחד של 49 שקל, ובירות וצ'ייסרים שיימכרו בעשרה שקלים בלבד.

 

קניבר נשר. צ'ייסרים בעשרה שקלים בערב ההשקה

קניבר נשר. צ'ייסרים בעשרה שקלים בערב ההשקה

 

רשת קניבר החיפאית הוקמה בשנת 2001 על ידי לירן לוי, גילי בניטה ואלכסיי גורליק, והסניף בנשר יצטרף אל שלושת סניפי הרשת האחרים – בחיפה, בקריות ובטירת כרמל. הרשת מציעה מגוון רחב של מנות בישיבה במסעדה ובמשלוחים.

בין המנות שיוצעו בסניף החדש והכשר בנשר: המבורגר טלה מזרחי בתיבול פטרוזיליה וצנוברים בתוספת טחינה; המבורגר קובני עם פלפל הבנרו חריף, חזה אווז ואננס; המבורגר צמחוני מפולי סויה מותפחים; סלופי ג'ו מנתחי שפונדרה ואנטרקוט קצוצים עם פטריות ובצל בלחם מחמצת; וכמובן מבחר של סלטים ושל מנות ילדים.

הסניף בנשר פתוח בימים ראשון-חמישי מהשעה 11:30 בצהריים ועד השעה 1:00 בלילה, בשישי הסניף סגור ובשבת הוא ייפתח בשעה 20:30. בתיאבון.

 

קניבר נשר. בשישי סגור

קניבר נשר. בשישי סגור

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר