יקב וורטמן. בין היינות שיימזגו באירוע: פומה בלאן 16 וקריניאן גראנש
יקב וורטמן. בין היינות שיימזגו באירוע: פומה בלאן 16 וקריניאן גראנש

יקב וורטמן חוגג עשור לבציר הראשון

היקב החיפאי יערוך בסוף השבוע בית פתוח במרכז המבקרים שלו. חוץ מטעימות מהיינות המעולים תוכלו ליהנות ממנות מיוחדות של השף תומר אברג'יל ממסעדת קוואנדו פאשה

פורסם בתאריך: 10.9.17 09:22

יקב וורטמן, אשר שוכן בקו האחרון של רכס הכרמל בשכונת שמבור בחיפה, מול הנוף המרהיב של הים ושמורת הטבע הצמודה לכרם, יקיים בסוף השבוע (שישי ושבת) בית פתוח לציון עשור לבציר הראשון של היקב. בין היינות אשר יימזגו באירוע: פומה בלאן 16, קריניאן גראנש ויינות מתיישנים של היקב. האירוע יחל בשעה 10:00 במרכז המבקרים של היקב ברחוב נתיב אופקים 23, והכניסה אליו ללא תשלום.

האירוע ייערך בשיתוף פעולה עם מסעדת קוואנדו פאשה החיפאית, ובמקום יוצב דוכן שבו יוגשו למבקרים מטעמים של השף תומר אברג'יל, כמו רוסט של שייטל צלוי בעשבי בר עם ויניגרט שזיף שחור פיקנטי, חרדל, שמן זית ומלח אפור; ופסטרמה הודו ביתי מהמעשנה של המסעדה בהיקורי והדרים עם ויניגרט דבש וירקות צלויים, ממרח חרדל פיקנטי, חמוצים ביתיים ולחם מחמצת. לצמחונים ולטבעונים יוצעו לאבנה מתובלת בשמן זית, זעתר וצנובר; סלט עדשים שחורות עם סילאן, מנטה, שקדים צלויים ובטטה; וירקות צלויים מגריל פחמים והכל ב-60-30 שקל למנה.

 

יקב וורטמן. לא רק יין (צילום: אריק רובינשטיין)

יקב וורטמן. לא רק יין (צילום: אריק רובינשטיין)

 

יקב וורטמן הוא יקב בוטיק שהחל את דרכו בשנת 2003, כאשר ניטע הכרם הראשון סמוך לבית המשפחה בחיפה. הבעלים והמייסד הוא חי וורטמן, שקבע כי האפיון העיקרי של היקב הוא השימוש הבלעדי בענבים הגדלים באזור הכרמל. במרכז המבקרים ניתן לרכוש את מיטב היינות של היקב, נערכים בו אירועים וסדנאות, ומתקיימות בו טעימות יין ליחידים וקבוצות במחיר של 30 שקל לאדם. אפשר גם לשדרג את הביקור עם גבינות בוטיק של מחלבת עין כמונים, עם לחם שאור ממאפיית הבוטיק לחם גל ועם שמן זית ביתי המיוצר עבור היקב ב-60 שקל לאדם. הטעימות מלוות כמובן בהסברים מפורטים של אנשי היקב על כל יין ומאפייניו.

 

יקב וורטמן. סיבה למסיבה (צילום: אריק רובינשטיין)

יקב וורטמן. סיבה למסיבה (צילום: אריק רובינשטיין)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר