הסליק. חוגגים פעמיים (צילום: MIZRAHI PHOTOGRAPHY)
הסליק. חוגגים פעמיים (צילום: MIZRAHI PHOTOGRAPHY)

אז איפה אתם בחג?

בערב ראש השנה ובסוף השבוע הארוך (מאוד) שלאחריו ייערכו ברחבי חיפה והסביבה מסיבות שיעיפו לכם את הראש. זה מה שמחכה לכם

פורסם בתאריך: 19.9.17 20:18

בימים האחרונים עולה השאלה לאן יוצאים לבלות אחרי ארוחות החג ובמשך כל סוף השבוע. לכן קיבצנו עבורכם את כל מקומות הבילוי שבהם תוכלו לחגוג את השנה החדשה.

במסגרת ליין רביעי ישראלי בפאב הסליק יחגגו מחר (רביעי) את כניסתה של תשע"ח בהפקת חג מיוחדת בניצוחו של די.ג'יי פלג בר. למבלים מובטח ערב מלא בהפתעות ובפינוקים ממנהלי הליין טל הרוש ושירן סודרי. בשישי תיערך במקום מסיבת צהריים משותפת לליין רביעי ישראלי ולליין שבת ברמנים, כאשר על המוזיקה ינצח די.ג'יי שי דנינו. המסיבה תחל ב-14:00 והכניסה תעלה 20 שקל.

פאב הבראון ייפתח מחר (רביעי) ב-20:00 ויציע למבלים ערב מסיבתי ומקפיץ עם מוזיקה משובחת ועם פינוקים מהמטבח, ובמקום תפוח בדבש יוצעו במהלך הערב צ'ייסרים של ג'ק דניאלס דבש או בד אפל בחמישה שקלים בלבד וקוקטייל מיוחד בטעמים תפוח ודבש ב-29 שקל.

 

הבראון. צ'ייסרים בחמישה שקלים

הבראון. צ'ייסרים בחמישה שקלים

 

בפאב הנולה סוקס יציעו מחר (רביעי) כהכנה לערב החג מבצע 1+1 על הבירות בצהריים (המקום ייסגר ב-15:00), ובחמישי תיערך במקום מסיבת החג הרשמית החל מ-18:00 ועד השיכור האחרון. על העמדה ינגן די.ג'יי קובי פרל ועד 21:00 יימכרו קוקטיילים במבצע 1+1.

 

הנולה סוקס. מבצעי 1+1 (צילום: LUCHY FIN)

הנולה סוקס. מבצעי 1+1 (צילום: LUCHY FIN)

 

בטמפל בר מארגנים לכם בשישי חגיגה אירית מטורפת, שבה יחולקו צ'ייסרים בחינם לכל מי שיגיע בבגדים לבנים.

מועדון הלובי ומועדון הגארדן המחודש ישתפו פעולה מחר (רביעי) כדי לחגוג גם את ערב השנה החדשה וגם את יום ההולדת של הבעלים תומי אלקובי. בלובי יתקלטו ARTBEAT האוקראינים שהם בני טיפוחיו של סולומון הגדול, JENIA TARSOL ,SHMUEL G ו-CHICO, ובגארדן יתקלט דיג'יי מור דהרי. הערב יחל בשעה 23:00, הכניסה מגיל 25 ויש צורך בהרשמה מראש.

במועדון הלופט 124 תתקיים מחר (רביעי) מסיבת חג לחיילים בניצוחם של די.ג'ייז דור קדם ודני גיטלס, שתיפתח ב-23:30. בשישי תיערך במקום מסיבת ראש השנה הרשמית עם די.ג'יי ELVY ועם הרבה הפתעות שנשמרות בסוד. הערב יחל ב-23:00 ויש צורך בהרשמה מראש.

 

הלופט. גם חיילים יחגגו (צילום: גוגי גולצמן)

הלופט. גם חיילים יחגגו (צילום: גוגי גולצמן)

 

במועדון ה-ROOF 27 תתקיים מחר (רביעי) מסיבת ראש השנה עם די.ג'יי רז סימון ולייב סט של MENUMAS. הערב יתחיל ב-23:30.

במועדון הגושפנקא יחגגו את ראש השנה בחמישי בהפנינג ענק תחת השם YESTERDAYLAND FESTIVAL. האירוע מיועד לבני 40+ ויכלול מוזיקת עשורים משובחת, דוכני אוכל והמון אלכוהול. הערב יחל ב-22:00 ויש צורך בהרשמה מראש.

במסגרת ליין ה-CASA במועדון המוריסון תתקיים בחמישי מסיבת ראש השנה שבה ינגנו די.ג'ייז אסף עמוס ואיתי יצחקי. פתיחת שערים ב-23:00 ויש צורך בהרשמה מראש.

במועדון המרפסת ברמת ישי תתקיים בשישי מסיבת חג במסגרת ליין מפ"צ (מפגש פסגה צפוני) – ליין מסיבות חד פעמיות המאחד את הכוחות שהביאו לכם את הוורטיגו, הנונט, הג'מיני ועוד. על המוזיקה יופקדו די.ג'ייז בן גוטר ורוני לוי. פתיחת שערים ב-23:00, מחיר הכניסה יהיה 50 שקל ויש צורך בהרשמה מראש.

 

המרפסת. המפ"צ הגדול (צילום: תום סיימון)

המרפסת. המפ"צ הגדול (צילום: תום סיימון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר