BREW KNOWS. הבייבי החדש של ברונו אוליבה
BREW KNOWS. הבייבי החדש של ברונו אוליבה

ברונו אוליבה יודע: BREW KNOWS

ברונו אוליבה רכש את הפאב בית הבובות בעיר התחתית והפך אותו ל-BREW KNOWS - גסטרו-בר שמתפאר באוכל המצוין המוצע בו. אל הצוות שלו הוא צירף את התותחים הכבדים אלכס אדלשטיין (הדאנק) וענבל קוטיק (ג'ק והאפונים)

פורסם בתאריך: 24.10.17 08:29

את ברונו אוליבה אתם בטח מכירים מהמטבח של בר הקוקטיילים וספר או מפאב הדאנק, ואם תהיתם לאן הוא נעלם אז התשובה היא שהוא עבד עד עכשיו על הבייבי הפרטי שלו. אוליבה קנה את הפאב בית הבובות ברחוב נתן קייזרמן 8 בעיר התחתית בחיפה והפך אותו ל-BREW KNOWS – גסטרו-בר נעים וטעים שמתפאר, איך לא, באוכל המצוין המוצע בו.

אל הצוות של הפאב הוא צירף את התותחים הכבדים אלכס אדלשטיין (הדאנק) וענבל קוטיק (ג'ק והאפונים) – פרצופים שבוודאי תשמחו להיתקל בהם שוב.

 

BREW KNOWS. התפריט משתנה מדי חודש

BREW KNOWS. התפריט משתנה מדי חודש

 

 

בין המנות המוצעות בתפריט תוכלו למצוא צ'יפס אורז מעושן, בוריק ביצה עם פולנטה או עם בייקון ופטריות, צ'יקן קייב, קציצות כרובית ובצל, סנדוויץ' אנטי פסטי, סנדוויץ' סביח, סלט עדשים, נקניקיות, המבורגר בקר או חזיר, צ'ורוס לקינוח ועוד, אבל אם תרצו לטעום אותן תצטרכו להגיע בהקדם מכיוון שהתפריט משתנה מדי חודש בהתאם למצב הרוח של אוליבה ולמזג האוויר. בחודש נובמבר למשל מתוכנן חודש ראמן שבמהלכו יוצעו סוגים שונים של המרק היפני.

 

צ'יקן קייב ב-BREW KNOWS. לא תצאו רעבים

צ'יקן קייב ב-BREW KNOWS. לא תצאו רעבים

 

הבר האינטימי (25 מקומות ישיבה ברחבה הפנימית ועוד כמה מקומות ישיבה ברחבה החיצונית) פתוח בכל ימות השבוע מלבד יום ראשון, מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות (לרוב בסביבות השעה 3:00).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יודע בכלל. זה היה הראמן הכי שחור מסויה, מלוח נורא, בלי שום קשר לאף ציר שהתבקשתי לבחור (פטריות או חזיר).

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר