ביר גארדן. לא צריך לטוס למינכן
ביר גארדן. לא צריך לטוס למינכן

סילבסטר נוסח בוואריה

בביר גארדן יחגגו את ערב השנה החדשה באווירה גרמנית, ולשם כך מכינים לכם מנות ספיישל מהמטבח הבווארי וכמובן המון בירות גרמניות צוננות

פורסם בתאריך: 20.12.17 22:21

היכונו למתקפת מסיבות סילבסטר. אוטוטו תצטרכו להתרגל להגיד 2018, ולקראת המאורע יצוצו אינספור אירועים שיזמינו אתכם להיות חלק מהם. אז קבלו את הטפטוף הראשון של מבול האירועים: בביר גארדן יחגגו את ערב השנה החדשה באווירה גרמנית, ולשם כך מכינים לכם מנות ספיישל מהמטבח הבווארי וכמובן המון בירות גרמניות צוננות.

 

 

שומרי כשרות מתבקשים לסלוח לנו מראש כי בין המנות שיוגשו באותו ערב תוכלו לנשנש שוויינהקסה – שוק חזיר מעושנת, צלויה בגריל במשך שלוש שעות במרינדה של בירה, שום ובצל, על מצע פירה (95 שקל); קרפצ'יו סלק עם גבינת פטה, פלפל אנגלי, מלח גס ובצל ירוק (35 שקל); פלטת ירך לבן מעושן מוגשת עם ירקות, חמאה, מתבלים ולחמניות (65 שקל); פלטה בווארית הכוללת נקניקים, קוביות גבינת גאודה, מטבלים בוואריים, חמאה ולחם שחור (85 שקל); ולקינוח – עוגת גבינה גרמנית עם דובדבני אמרנה (35 שקל).

ואם תצליחו להתאפק ולא לטוס באותו היום למינכן, בביר גארדן ידאגו שתרגישו כאילו אתם שם ויארגנו לכם את האווירה המתאימה עם עץ אשוח ועם מוזיקה גרמנית קצבית, כאשר בחצות בדיוק יחולקו צ'ייסרים של וויסקי ועוד פינוקים. מחיר מינימום לסועד: 150 שקל.

 

שוויינהקסה ביר גארדן. דרך לא רעה לפתוח את השנה החדשה

שוויינהקסה ביר גארדן. דרך לא רעה לפתוח את השנה החדשה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מנטאליות

    מאד כייף שאין צורך להרחיק עד חול ככלל וגרמניה כפרט על מנת לבלות לילה שלם ב'ביר גארדן' .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר