הספרייה בעיר התחתית. כבר אי אפשר לחכות
הספרייה בעיר התחתית. כבר אי אפשר לחכות

רשת הספרייה מגיעה לעיר התחתית

בימים אלה מתבצעות עבודות ההקמה של סניף חדש של רשת הפאבים ברחוב שער פלמר, ובקרוב הוא ייפתח להרצה. מייסד הרשת איתי זיידה: "זהו סניף קטן, בוטיקי, עם הפתעות ועם הרבה פאנצ'ים שעוד לא נראו בארץ"

פורסם בתאריך: 25.12.17 12:19

הפתעה לבלייני העיר התחתית בחיפה: בקרוב ייפתח סניף חדש של רשת הפאבים הספרייה ברחוב שער פלמר. לפני שמונה שנים נפתח הפאב הראשון של הרשת, וכיום היא כבר מונה לא פחות משבעה סניפים – מיסוד המעלה בצפון ועד אילת בדרום – אבל מאז שהסניף החיפאי שהופעל על ידי זכיינים שינה את שמו, אין בחיפה נציגות לרשת. עד עכשיו.

הסניף ייפתח מול פאב הסנדק ויוכל להכיל עד 80 מבקרים (הכניסה היא לבני 21 פלוס), כאשר ההרצה תחל בימים הקרובים (למוזמנים בלבד שיזכו לשתות חופשי על הבר).

רשת הספרייה ידועה בקונספט מכירה ייחודי שכולל מסלולי שתייה, שבמסגרתו משלמים מראש ושותים לאורך כל הלילה. המסלולים הם מסלול בירה, מסלול וויסקי, מסלול וודקה ומסלול הכל כלול, כאשר הברמנים יודעים באיזה מסלול בחרתם לפי צמיד שמוצמד על ידכם. אבל בסניף החדש, בגלל היותו סניף בוטיק, יהיה רק מסלול אחד, ותמורת 119 שקל תוכלו לשתות הכל (בירה, וויסקי, וודקה, קאווה ועוד).

 

 

מייסד הרשת איתי זיידה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

"אנחנו עדיין בשלב ההקמה. אני מעריך שההרצה תחל בעוד עשרה ימים עד שבועיים".

ולמה בחרתם בעיר התחתית?

"אתה רואה מה קורה – כולם יורדים לבלות שם. האזור קיבל תנופה, והגיע הזמן שגם מותג הספרייה יגיע לשם".

מה יהיה הייחוד של הסניף?

"זהו סניף קטן, בוטיקי, עם הפתעות ועם הרבה פאנצ'ים שעוד לא נראו בארץ. המטבח יהיה מבוסס על טאפאסים מיוחדים ואפשר יהיה להזמין דברים שאין בשום מקום אחר, כמו למשל מגש גדול של סוכריות קופצות ונחשי גומי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר