אלדר אלנקווה ותום רדולסקו. "באסה, אבל מה אני אעשה?"
אלדר אלנקווה ותום רדולסקו. "באסה, אבל מה אני אעשה?"

אלדר אלנקווה והמינימרקט כבר לא

לטענת אלדר אלנקווה, הבעלים תום רדולסקו פיטר אותו, לטענתו של רדולסקו, אלנקווה דווקא התפטר. בכל מקרה, למינימרקט כבר יש מנהל חדש - יובל ברנר

פורסם בתאריך: 7.1.18 21:01

אלדר אלנקווה, מנהל המינימרקט זה שנה וחצי, הוא אחת מהדמויות המזוהות עם מועדון האנדרגראונד. כשהבעלים וחבר הילדות תום רדולסקו קרא לו לדגל, הוא כמובן התייצב וניהל את המקום ביד רמה את המועדון. אבל עכשיו נפל דבר: אלנקווה והמינימרקט כבר לא, ואת תפקידו תפס יובל ברנר. אלנקווה טוען שרדולסקו הוא זה שהראה לו את הדרך החוצה, מנגד רדולסקו אומר שהוא זה שרצה לעזוב. המדור לא החליט איזה צד מתקליט הוויניל לנגן, ולכן בחר להשמיע את שני הצדדים.

 

 

אלנקווה, מה קרה?

"הוא פיטר אותי. הייתי שם הכל, אחי. כל השבוע דיברתי על זה שאני רוצה לקחת חופש ולנוח, והוא אמר לי 'בסדר, נדבר על זה השבוע ונמצא פתרון' אבל הוא לא הגיב לי כל השבוע. הגעתי למשמרת, וב-5:00 בבוקר אמרתי לו שאני רוצה ללכת הביתה כי לא הרגשתי טוב. אמרתי לו 'אני זז, אני לא מסוגל'. באמת הייתי במצב על הפנים. שבוע אחרי זה שאלתי אותו מה קורה, והוא אמר לי 'אתה התפטרת, לא אני פיטרתי אותך'. אמרתי 'סבבה, אם ככה אתה מדבר אז הבנתי אותך'. באסה, אבל מה אני אעשה?".

רדולסקו, פוטר או התפטר?

"הוא היה אמור לעזוב. הוא אמר לי כבר לפני זה שהוא רוצה לעזוב ופשוט הלך באמצע המסיבה. הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב, אז הבנתי שחלאס, שנגמר לו ושהוא לא יכול לסחוב עוד שבוע-שבועיים. הוא היה אמור לעשות חפיפה למישהו חדש, אבל פתאום אכל את הסיבוב והלך. בכל מקרה, הוא עשה את התפקיד שלו מעולה ותרם הרבה למועדון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר