המוריסון. מסיבת סדר של ליין פק"ל (צילום: גוגי גולזמן)
המוריסון. מסיבת סדר של ליין פק"ל (צילום: גוגי גולזמן)

מסיבות פסח: במועדונים הכל כבר מוכן בשבילכם

מסיבות פסח בכל הסגנונות ולכל הגילאים ייפתחו ביום שישי בערב אחרי ליל הסדר ויסתיימו בחגיגות המימונה בשבת הבאה

פורסם בתאריך: 27.3.18 12:00

במועדונים בחיפה ובקריות הכל כבר מוכן למסיבות פסח שייפתחו ביום שישי בערב אחרי ארוחת ליל הסדר ויסתיימו בחגיגות המימונה בשבת הבאה.

במוריסון יקיימו מסיבת סדר של ליין החוגרים הפק”ל, כאשר על המוזיקה יופקד די.ג’יי redmo. בערב החג השני תיערך במועדון מסיבה לסטודנטים של ליין הבלאקאאוט על טהרת ההיפ הופ, שאותה יפיק מותג המשקאות טובי 60, ולמחרת תתקיים מסיבה נוספת של ליין הפק”ל.

במאיו תתקיים אחרי ליל הסדר מסיבה של ליין הסטודנטים הקבוע, כאשר על העמדה יככב הצמד גדי דהן ועומרי מרדכי, ואליהם יצטרף אלון ויינר כתקליטן אורח. באותו הזמן תתקיים במועדון השני של ארבעת הבעלים – רוף 27 – מסיבת חיילים כשבה יתקלטו רז סימון ואופק יום טוב. בשבוע הבא יארח המאיו מסיבת חיילים בחמישי ומסיבת סטודנטים בשישי.

 

המאיו. תקליטן אורח - אלון ויינר (צילום: אריאל מזרחי)

המאיו. תקליטן אורח – אלון ויינר (צילום: אריאל מזרחי)

 

רוף 27. מסיבת חיילים (צילום: אנדרי קירושין)

רוף 27. מסיבת חיילים (צילום: אנדרי קירושין)

 

בלופט 124 עוד לא הספיקו להתאושש מההופעה של להקת הדאנס הבלגית Lasgo , ומבקשים מהקהל שיתייצב אחרי ליל הסדר להופיע בלבוש לבן. אם תיענו לבקשה תזכו בהנחה בכניסה ותוכלו ליהנות מתפאורה לבנה וומוזיקה של די.ג’יי אלבי שיגיע במיוחד מתל אביב.

 

הלופט 124. הכל לבן (צילום: עידן שיסטר)

הלופט 124. הכל לבן (צילום: עידן שיסטר)

 

 

גם בלובי ובגרדן לא ישאירו אתכם משועממים במהלך החג וקבעו מסיבות לאורך כל השבוע. בליל הסדר תתקיים בלובי מסיבה של ליין בובה של שישי במהדורת חג, ובגרדן תיערך מסיבת טכנו של ליין 04 עם שון דורון, עשהאל וייס ושמואל גבאי. בשבת תתקיים בגרדן מסיבת פאניקה בסגנון היפ הופ ודיפ האוס שמיועדת לגילאי +22, ובשני תיערך שם מסיבה חגיגית של ליין האורגניק שבה יככבו רוקי סאנדמן, קסרוקס, צולו וספיישל K. בחמישי תיערך בלובי מסיבת חג נוספת של ליין בובה של שישי, ובגרדן תתקיים מסיבת טכנו של ליין 04 עם דוקטור דרו מגרמניה, עם אלה גוטמן, עם אוריה קלפטר ועם משה לוי. גם למחרת יפעלו שני המועדונים, כשבלובי תתקיים מסיבה של ליין בובה של שישי, ובגרדן תיערך בצהריים קבלת שבת עם מוזיקת טרנס.

 

הלובי. בובה של חג (צילום: רביד פרי)

הלובי. בובה של חג (צילום: רביד פרי)

 

בפאב האלפנט הכריזו על שבוע של מסיבות החל מהערב ועד השבת הבאה. מחר (שבת) תתקיים מסיבת צהריים אלקטרונית עם די.ג’ייז Sagi B ו־Eitan S, ובערב יימשכו החגיגות עם די.ג’ייAriel LB . בראשון תיערך מסיבת חג עם די.ג’יי Asaf Amos, בשלישי מסיבה של ליין הגראז’ עם די.ג’ייAriel LB , בחמישי מסיבת ערב חג שני עם די.ג’ייSaar Cooper , ובשישי יחזור ליין המסיבות הקבוע.

 

האלפנט. שבוע של מסיבות

האלפנט. שבוע של מסיבות

 

ובר-מסעדה אלטו ימשיכו בשלישי את ליין הטכנו בניצוחה של ספיר חסון, כאשר את זהותו של התקליטן האורח נשמרת בסוד, ובחמישי יתקיים ערב שירי ארץ ישראל עם אלי סודרי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר