פליקס מילמן. "הורדנו את הכרמליסטים אל המושבה הגרמנית"
פליקס מילמן. "הורדנו את הכרמליסטים אל המושבה הגרמנית"

מי שמאמין לא מפחד: המהפך של מילגרו

ההפגנות בשדרות בן גוריון עשו רק טוב למילגרו. אחרי שניגן ברקע את השיר "מי שמאמין לא מפחד" והפך את הפאב שלו למוקד עלייה לרגל של בליינים, הבעלים פליקס מילמן הכניס עוד כמה שינויים מרעננים

פורסם בתאריך: 30.5.18 12:30

הפאב/דאנס בר מילגרו במושבה הגרמנית מתחדש. כשהמקום נפתח בשדרות בן גוריון הוא הפך לאבן שואבת של בליינים יוצאי מדינות חבר העמים, אבל מאז הספיק הבעלים פליקס מילמן לשנות את מיתוגו כמה פעמים. לפני שבוע וחצי, בעיצומן של ההפגנות בעד מדינת ישראל מצד אחד ובעד החמאס מצד שני, ניגן מילמן בקולי קולות את השיר "מי שמאמין לא מפחד". השיר תפס את אוזנו של אחד מהמפגינים שפרסם פוסט מפרגן בפייסבוק, ומאז קשה למצוא מקום ישיבה בפאב. לאחרונה החליט מילמן שזה הזמן להכניס לתפריט מנות חדשות של שרימפס, בשרים וסלטים, ולכך הוא הוסיף זולת נרגילות, ובקרוב, עם פתיחתו של המונדיאל ברוסיה, יוקרנו המשחקים על מסכי הטלוויזיה במקום.

 

 

מילמן, ולנו יש את מלך העולם?

"המקום שינה את צורתו לחלוטין, וכעת הוא נראה הרבה יותר טוב. גם התפריט משתנה, והמטרה היא שיהיה תפריט ענק ומגוון. אנחנו בהחלט מרגשים שינוי כי יש הרבה חבר'ה צעירים שבאים לפרגן בגלל דגלי הכחול-לבן. אפשר להגיד שהורדנו את הכרמליסטים אל המושבה הגרמנית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר