עו"ד לאנה נחאס. "זה המועדון היחיד בעיר שהקהילה הגאה מבלה בו באופן קבוע ומרגישה בבית” (צילום: Roshianu&Moloko)
עו"ד לאנה נחאס. "זה המועדון היחיד בעיר שהקהילה הגאה מבלה בו באופן קבוע ומרגישה בבית” (צילום: Roshianu&Moloko)

המינימרקט מציג: האפטר פארטי של מצעד הגאווה

בתום האירוע המרכזי, שייערך בגן האם וינעל את המצעד הגאווה, ייערך במועדון האנדרגראונד המינימרקט אפטר פארטי סוער ביוזמתם של הבעלים החדשים עו”ד לאנה נחאס והיזם מתן הרדוף

פורסם בתאריך: 20.6.18 11:06

כמו בכל יום גאווה חיפאי בעבר, גם הפעם הרימו כמה מקומות בילוי את הכפפה ונערכים לחגוג ביום שישי את האיוונט ועל הדרך לקרוץ לקהל הגאה בעיר. המינימרקט – מועדון האנדרגראונד ברחוב נתנזון בעיר התחתית – כבר תויג כמקום גיי פרינדלי, וככזה הוא מאפשר מרחב חופשי ומכיל ומבלים בו גם קרחניסטים חובבי טכנו, גם היספטרים ערבים וגם חברים מכל הספקטרום של הקהילה הגאה.

בתום האירוע המרכזי, שייערך בגן האם וינעל את המצעד השנתי, ייערך במקום אפטר פארטי סוער במיוחד ביוזמתם של הבעלים החדשים עו”ד לאנה נחאס, המתמחה בדיני מוזיקה ובזכויות יוצרים, והיזם מתן הרדוף. כבר בשעה 16:00 יפתח המועדון את שעריו ויקיים מסיבה צבעונית וחגיגית שתימשך אל תוך הלילה. במסיבה יתקיימו הופעת דראג ומופע תופי טכנו של RINA KA, יוצב בר מיוחד של טובי 60, ועל המוזיקה יהיו אחראים די.ג’יי OSKA מתל אביב וצוות הדי.ג’ייז של המינימרקט AVIZ ,Alex Grayu ו־H. Tekschneider  שירקידו את הקהל בשתי רחבות עם סטים חדשים.

 

 

נחאס, מניפים את דגל הגאווה?

“חשוב שיהיה מוקד לאירועי הגאווה בעיר התחתית שהיא מרכז הבילוי של חיפה, וחשוב עוד יותר שאירועי הגאווה ייחגגו ויצוינו במקום כמו המינימרקט שנושא את דגל האהבה, הקבלה והחופש. זה המועדון היחיד בעיר שהקהילה הגאה מבלה בו באופן קבוע ומרגישה בבית”.

על הדרך זאת הזדמנות לאחל לכם מזל טוב כבעלים החדשים של המינימרקט.

“מאז שנכנסנו למקום יש בו אנרגיות חדשות, הוא נמצא בצמיחה מתמדת וממשיך לבסס את עצמו כמוסד חיפאי שנותן את חוויית הבילוי האלקטרונית הטובה בעיר, הן מבחינת האווירה, הן מבחינת צוות הדי.ג’ייז המקצועי והן מבחינת הסאונד האיכותי. יש לנו תוכניות גדולות לקיץ, וכבר בסוף יוני יחגוג המקום יום הולדת שנתיים. זאת תהיה חגיגה למינימרקט בפרט ולחיי הלילה של חיפה בכלל”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר