שלומי מנגר. "הליין נועד כדי שיהיה מה לעשות בחיפה בחמישי במקום לשבת על התחת בפאבים" (צילום: חגי פריד)
שלומי מנגר. "הליין נועד כדי שיהיה מה לעשות בחיפה בחמישי במקום לשבת על התחת בפאבים" (צילום: חגי פריד)

סמטוחה בוונדרבר: ליין מסיבות חדש בימי חמישי

ליין חדש ייפתח במועדון הוונדרבר בשבוע הבא ויפעל בכל יום חמישי באולם הקטן של המועדון. הליין ייקרא סמטוחה משום שהוא לא יערבב בתוכו סגנונות מוזיקליים שונים

פורסם בתאריך: 22.7.18 19:56

ליין שבועי חדש ייפתח במועדון הוונדרבר, ובאופן מפתיע הוא יתקיים בימי חמישי. ולמה מפתיע? כי עד היום נמנע הבעלים שלומי מנגר מקיום מסיבות ביום זה, שבו נערכות הופעות באולם הגדול של המועדון. הליין יתקיים באולם הקטן ויישא את השם סמטוחה, וזאת משום שהוא לא יאופיין בז'אנר מוזיקלי ספציפי אלא יערבב בתוכו סגנונות שונים. גם התקליטנים האורחים ישתנו בכל שבוע, ובמסיבה הראשונה שנקבעה לחמישי הקרוב בחצות תנגן די.ג'יי Pitzi. מי שיירשם מראש ישלם 20 שקל בכניסה, ומי שישכח ישלם 30 שקל.

 

 

מנגר, שינוי תפישה?

"החלטנו על קיום הליין ביום חמישי כי ביום הזה אין איפה לרקוד בחיפה. כולם פונים אלינו ושואלים אותנו 'למה אתם לא עושים בימי חמישי?'. עד היום ערכנו הופעות בחמישי, וזה מנע מאיתנו לקיים ליין של מסיבות כי קשה להרים שני אירועים במקביל. עכשיו החלטנו לעשות ליין קטן וחמוד באולם הקטן שלנו, ואם תהיה הופעה אז המסיבה תתקיים מיד עם סיומה. האווירה תהיה של דאנס בר והמוזיקה תהיה מגוונת, לא חד כיוונית. זה לא ליין של טכנו, האוס או היפ הופ אלא ליין שעושה סמטוחה ומטרתו היא לעשות לאנשים טוב. הוא נועד כדי שיהיה מה לעשות בחיפה בחמישי במקום לשבת על התחת בפאבים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר