צלעות טלה באיל בלגי. יום של חג (צילום: עלא זעטרה)
צלעות טלה באיל בלגי. יום של חג (צילום: עלא זעטרה)

יום הבירה הבין לאומי יצוין באפטר דארק

אל 30 ברזי הבירה בפאב האפטר דארק בעיר התחתית ייתווספו ביום שישי ארבעה ברזים של מבשלת אשוף הבלגית, כדי לחגוג כמו שצריך את יום הבירה הבין לאומי

פורסם בתאריך: 2.8.18 08:08

פאב האפטר דארק בעיר התחתית יחגוג מחר (שישי) את יום הבירה הבין לאומי, כאשר אל יותר מ־30 ברזי הבירה שממנו הוא מוזג בשגרה יצטרפו ארבעה ברזים של מבשלת אשוף הבלגית, ואתם תוכלו ליהנות מארבעה שלישים שלה ב־100 שקל. נוסף על כך יציע המטבח של הפאב מאכלים מבושלים בבירה כמנות טאפאס ב־40 שקל למנה, ובהן קרבונד פלמי (נתחי עגל בציר בירת איל בלגית), חזה עוף בבירת חיטה, פרגית בבירת אשוף דובדבן מתקתקה, צלעות טלה באיל בלגי ונתחי בקר עם ירקות שורש מבושלים בבירת גינס. גם תפריט הקוקטיילים יתעדכן לרגל האירוע, ולכבודו יושקו קוקטיילים המבוססים על בירה עם דיל של 1+1. ולמי שיתעקש לחגוג את היום ההיסטורי בבית, המקום יספק שירות בירה to go עם בירה מהחבית וברז מיוחד לקחת הביתה.

 

 

נתי טולוצ'ינסקי, הבעלים של המקום, סיבה למסיבה?

"אפטר דארק הוא בית לחובבי בירה ואוכל, ולכן יום הבירה הבין לאומי הוא יום של חג עבורנו. השנה אנחנו חוגגים בשיתוף עם מבשלת אשוף הבלגית במסיבה גדולה החל משעות הצהריים ועד לשעות הקטנות של הלילה עם מוזיקה, עם אוכל מבושל בבירה וכמובן עם המון בירה. לחוגגים שיגיעו יחולקו גם מתנות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר