ההזמנה למסיבה של ליין זוהרה. המטרה: לעשות טוב
ההזמנה למסיבה של ליין זוהרה. המטרה: לעשות טוב

ליין זוהרה חוזר למען מטרה נעלה

ליין זוהרה, שהוקם לפני שלוש שנים במטרה להציב את התרבות המזרחית בפרונט במסיבות ריקודים, עושה קאמבק במטרה לסייע לקופאית של הליין להגשים חלום ולהביא ילדים לעולם באמצעות התערבות רפואית

פורסם בתאריך: 25.9.18 15:37

לפני שלוש שנים הקימו קבוצת פעילים ליין רטרו מזרחי שקיבל את השם זוהרה, ומאחוריו יש אג’נדה – הצבתה של התרבות המזרחית בפרונט במסיבות ריקודים. למרות הצלחתו של הליין שפעל בפאב הסינקופה בעיר התחתית, מאז המסיבה האחרונה חלפו כבר שנתיים, ועכשיו הוא חוזר למען מטרה נעלה – לסייע לקופאית של הליין להגשים חלום ולהביא ילדים לעולם באמצעות התערבות רפואית. המסיבה תיערך ביום חמישי, בסינקופה כמובן, ועל העמדה ינגן די.ג’יי יבגני צ’רטנוב. מחיר כרטיס הכניסה: 36 שקל.

 

 

נעמה לזימי ממארגני הליין, תרומה לקהילה?

“הקופאית שלנו התחתנה לפני כמה חודשים, יש לה בעיות פריון מולדות וכעת היא מנסה לגייס תרומות להבאת ילדים לעולם. לכן החלטנו לעשות קאמבק חד פעמי בשביל לתרום לה את כל ההכנסות מהאירוע. אנחנו לא חוזרים עם הליין, זה משהו חד פעמי. למרות שהמסיבות הצליחו ונאלצנו להשאיר אנשים בחוץ הרגשנו שהחיים מובילים אותנו למקומות אחרים. רוב מקימי הליין עזבו את חיפה כמו רוב הצעירים בעיר, ונשארנו דותן מורנו ואני. בשיתוף עם דקלה בן ארי החלטנו לעשות את המסיבה בתקווה שאנשים יבואו ויתרמו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר