דימה גולובצ’וק וסלבה טשליק. הופקדו על ההפקה
דימה גולובצ’וק וסלבה טשליק. הופקדו על ההפקה

במה פתוחה לראפרים. נראה אתכם נשארים בבית

בפאב האלי’ס מתכוננים לחורף, ואל סדרת ההופעות שתחל בקרוב ותסתיים בחודש פברואר יתווספו גם ערבי במה פתוחה. האירוע הראשון - במה פתוחה לראפרים - יתקיים ביום חמישי הבא

פורסם בתאריך: 7.10.18 11:27

בפאב האלי’ס בעיר התחתית כבר מתכוננים לחורף, וכמקום שידוע בטיפוח אמנים צעירים מתעתדים שם לערוך ערבי במה פתוחה שיתווספו אל סדרת ההופעות שתחל בקרוב ותסתיים בחודש פברואר. האיוונט הראשון – במה פתוחה לראפרים – יתקיים ביום חמישי, ועל ההפקה הופקדו אמני הביט והראפ דימה גולובצ’וק (שהוא גם מפיק מוזיקלי) וסלבה טשליק.

צוק פולינסקי, מנהל האירועים באלי’ס, מה צפוי לנו?

“הפאב מתעסק הרבה במוזיקה, ולאחרונה יותר ויותר ראפרים צעירים מגיעים אלינו ומבצעים שירים. לכן חשבנו לתת להם את המקום שלהם, עם הקהל שלהם שיודע להעריך ולכבד את יצירתם. נפגשתי עם שני צעירים תותחים בתחום והחלטנו ביחד לתת ליוצרים בתחום מקום ובמה לעסוק במוזיקה שהם אוהבים. מי יודע, אולי נשחזר את ההצלחה של הג’י ספוט, שזה מקום שהיה חממה לאמנים כמו נאצ’י נאצ’, טונה ועוד אמנים גדולים".

 

 

אז מכאן ייצא נאצ’י נאצ’ הבא?

“אני כבר מחתים את כל מי שמופיע אצלנו על זכויות יוצרים. סתם, בצחוק. אבל אם ניתן במה למישהו, והוא יצליח בזכות זה ששברנו לו את מחסום פחד במה ונתנו לו את הבמה, אז מבחינתנו עשינו יותר מכל כסף שאנחנו יכולים להרוויח מהאירוע הזה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר