חדר טעימות היין של האתר winelist. "אני רוצה להנגיש את עולם היין הקסום לכולם"
חדר טעימות היין של האתר winelist. "אני רוצה להנגיש את עולם היין הקסום לכולם"

הבר שיכיר לכם את עולם היין

בר יין חדש - חדר טעימות היין של האתר winelist - נפתח בעיר התחתית, ומטרתו של הבעלים דיוויד גרוניך היא להכיר לקהל החיפאי את עולם היין. במקום נערכים גם ערבי יין פרטיים וסדנאות

פורסם בתאריך: 20.10.18 20:01

בר יין חדש – חדר טעימות היין של האתר winelist – נפתח ברחוב יפו 57 בעיר התחתית. הבעלים דיוויד גרוניך אומר שמטרתו היא להכיר לקהל את עולם היין באווירה חווייתית, ומציין שבמקום נערכים גם ערבי יין פרטיים וסדנאות. טעימות היין מלוות בהנחיה של מומחים מ־winelist, כאשר כל מפגש אורך שעתיים וכולל קבלת פנים שבה מוגשים יין מבעבע ונשנושים, ולאחריה טעימות של שישה-שמונה יינות לבנים ואדומים (כולל הסברים), לחמים, גבינות, מטבלים, ירקות ופירות. המפגשים מתאימים לקבוצות של שישה עד 20 איש ובהזמנה מראש. מחיר ההשתתפות בסדנה היא 180 שקל, וניתן לשדרג או לשנמך אותה, ואז המחיר מתעדכן בהתאם.

 

 

גרוניך, כל מה שרצינו לדעת על יין?

"אני מבקש לחבר אנשים, ובעיקר צעירים, ליין. בארץ נוצר מצב שבו רק 'מומחים' הולכים לטעימות יין, ואני רוצה להנגיש את עולם היין הקסום לכולם. במפגשי הטעימות החווייתיים לומדים איך ליהנות מעולם היין, ותמצאו בהם יין טוב, גבינות איכותיות, מוזיקה, אווירה ובעיקר ידע מקצועי עשיר".

 

חדר טעימות היין. 180 שקל לסדנה

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר