ההזמנה להופעה של TERR. "היא באה לחיפה, וזה כבוד גדול"
ההזמנה להופעה של TERR. "היא באה לחיפה, וזה כבוד גדול"

מברצלונה לעיר התחתית: הבוידעם מארח את TERR

ביום שישי הבא תופיע דניאלה קלדלאס - TERR בשבילכם - בוונדר בר כאורחת של ליין הבוידעם. קלדלאס הפכה מנגנית גיטרה למוזיקאית שמשלבת טכנו, אלקטרו והאוס עם סאונד אנלוגי של סגנונות אלקטרו עתידניים

פורסם בתאריך: 2.11.18 18:44

ביום שישי הבא ילבש ליין הבוידעם חג עם הגעתה של TERR מברצלונה להופעה במועדון הוונדרבר בעיר התחתית. למי שלא בקיא בסצנת האלקטרו נספר שמאחורי המותג עומדת דניאלה קלדלאס שהפכה מנגנית גיטרה למוזיקאית שמשלבת טכנו, אלקטרו והאוס עם סאונד אנלוגי של סגנונות אלקטרו עתידניים. השנה, עם הוצאתם של הטראקים "Ever Have You" ו"Neuromancer", היא הפכה לתקליטנית מבוקשת בסצנה, ואת החותמת לכך היא קיבלה כשהוחתמה בלייבל Temporary Secretary שבו חתומים כוכבי הז'אנר כמו אמה, איזבלה, אסיד פאולי, דיקסון, טניס וטריק. כמובן שגם מקומם של תקליטני הבית לא ייפקד, ובאירוע יתקלטו גם שגיא בניטה, להב רדלר, אקרמן, מיארה וקוסטה.

 

 

בניטה, ההתרגשות עולה לגבהים אחרים?

"TERR היא תותחית שחתומה בסוכנות התקליטנים הכי טובה בעולם בז'אנר הזה. היא בת טיפוחיו של דיקסון, שהוא התקליטן הכי נחשב בז'אנר. יש לה עכשיו טור עולמי, וגם אנחנו כלולים בו. היא באה לחיפה, וזה כבוד גדול. TERR היא אחד מהשמות הכי חמים בסצנה – בחורה צעירה שהולכת ומתפתחת וכבר הפכה לשם דבר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר