שרון רופא אופיר. “אני מדברת על הסיבות שהובילו אותי לכתיבת הספר” (צילום: תומריקו)
שרון רופא אופיר. “אני מדברת על הסיבות שהובילו אותי לכתיבת הספר” (צילום: תומריקו)

פרשת רצח תאיר ראדה מגיעה לראשונה לחיפה

במסגרת הרצאות של חברת טינק אנד דרינק תגיע שרון רופא אופיר לפאב הסינקופה בעיר התחתית עם הרצאתה בעקבות ספרה “תאיר - המסע של אילנה ראדה”

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:48

שרון רופא אופיר מגיעה לחיפה עם הרצאתה בעקבות ספרה “תאיר – המסע של אילנה ראדה”. לאחר שנים שבהן סיקרה את פרשת הרצח של הנערה תאיר ראדה יצאה רופא אופיר למסע עם אמה אילנה, ואת קורותיהן היא איגדה לספר.

במסגרת הרצאות של חברת טינק אנד דרינק תגיע רופא אופיר ביום רביעי לפאב הסינקופה בעיר התחתית ותספר את הסיפור ואת הפרטים שלא נכנסו לספר בשל קצב ההתפתחויות של הפרשה. האירוע יתחיל בשעה 20:30, וכרטיס יעלה 50 שקל במכירה מוקדמת ו־60 שקל במקום.

 

 

רופא אופיר, הפרשה ממאנת להסתיים?

“זו תהיה ההרצאה הראשונה שלי בחיפה. ההרצאה עוסקת בספר שהפך לרב מכר ושבעקבותיו אני מרצה בארץ ובעולם. בהרצאה אני מביאה את סיפור הקשר שנרקם ביני לבין משפחת ראדה לאורך 12 שנות סיקור עיתונאי של הפרשה הזו שלא יורדת מסדר היום הציבורי. אני מדברת על הסיבות שהובילו אותי לכתיבת הספר, על דברים שנחשפתי אליהם כמו למשל מחברת השירים של תאיר, ועל שגרת יומה שלא תואמת את מה שקרה ביום הרצח. הערב מתחיל כהרצאה פרונטלית וממשיך עם שאלות מהקהל, ואני מניחה שגם הקהל החיפאי כמו הקהל ברחבי הארץ יבוא לשמוע על פרשה שמסעירה את המדינה עד היום”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר