ג'ובאני רוסו ואייל גולן. "בארגנטינה לקחתי אליפות. במקסיקו לקחתי אליפות. בוא נראה מה יהיה השנה" (צילומים: צלמוס, תומר אפלבאום)
ג'ובאני רוסו ואייל גולן. "בארגנטינה לקחתי אליפות. במקסיקו לקחתי אליפות. בוא נראה מה יהיה השנה" (צילומים: צלמוס, תומר אפלבאום)

"אייל גולן צריך לאכול הרבה אורז כדי להגיע לרמת הכדורגל שלי"

לאחרונה טסו כוכבי ארצנו כדי לצלם בתאילנד עונה נוספת של "גולסטאר" והשאירו בארץ את ג'ובאני רוסו. את תפקידו כעוזר מאמן תפס אייל גולן, ומה חשבתם - שרוסו יעבור על זה בשקט?

פורסם בתאריך: 18.1.18 17:57

לפני שג'ובאני רוסו, הכדורגלן הזר הכי ישראלי שנפל עלינו, השתתף בפרסומת לבנק, הוא כיכב בריאליטי "זוג מנצח VIP" עם אשתו מאיה פישל, אבל עוד לפני זה הוא לקח חלק גם ב"גולסטאר". שלוש פעמים. בעונה הראשונה כשחקן מן המניין, ובשתי העונות הבאות כעוזר המאמן של שייע פייגנבוים. לא מכבר טסו כוכבי ארצנו לתאילנד כדי לצלם עונה נוספת, אבל בלי רוסו, שאת תפקידו כאסיסטנט קואץ' תפס אייל גולן. כן, אותו גולן שרק השבוע סיפר בריאיון לגיא פינס שפרשת הקטינות גרמה לו להפסד כספי של 30 מיליון שקל. סנובה, מחרחרת ריבים ידועה, לא התאפקה והרימה טלפון לרוסו. קבלו דאבל פס.

 

 

 

רוסו, תלית את המשרוקית?

"לפני שלוש שבועות היה לי פגישה עם האנשים של 'גולסטאר', אבל בינינו – זה כבר יותר מדי".

והם לקחו את גולן במקומך?

"לא, יש חוזה. אבל זה לא שחוזה הוא לכל החיים".

הוא יהיה יותר מוצלח ממך כעוזר מאמן?

"בארגנטינה לקחתי אליפות. במקסיקו לקחתי אליפות. בוא נראה מה יהיה השנה".

לא ענית. הוא יהיה יותר מוצלח ממך?

"אם אתה שואל מי זמר יותר טוב אז ברור שזה אייל. אני כל החיים בכדורגל. הוא צריך לאכול הרבה אורז כדי להגיע לרמת הכדורגל שלי. אבל הוא חבר".

מליאם הפקות, משרדו של גולן, נמסר: "אייל גולן נמצא בימים אלה בתאילנד במסגרת צילומים לתוכנית המצליחה 'גולסטאר'. לפי הפרסומים שעלו בתקופה האחרונה ברשתות החברתיות מצפה לנו עונה מעניינת ומצחיקה במיוחד. אנחנו אוהבים את ג'ובאני רוסו ומאחלים לו הצלחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יוסי

    רוסו אוהב אותך!!!בהצלחה לניבחרת האיכותית.שבת שלום ומבורך מישראל היפה

  2. יריב

    רוסו תהיה קצת צנוע. תלמד מאייל גולן.ואת אילנית לוי תחזרי כבר לאייל מה את עושה אים אלירז.אתם לא מתאימים.יש אייל גולן. ויש את כול השאר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר