אלירן אלקיים וערן לוי. ההדורים יושרו
אלירן אלקיים וערן לוי. ההדורים יושרו

ועכשיו הסולחה: ערן לוי ואלירן אלקיים השלימו

תקציר הפרק הקודם: לוי קלט תמונה של מנת הדגל של טאטאמי - סושי סלק - בתפריט החדש של אלקיים בזוזומאמה וטען לגניבה קולינרית. אלקיים טען שאין ללוי פטנט רשום על המנה. לוי כבר פנה לייעוץ משפטי, אבל עכשיו השאירו השניים את המשקעים מאחוריהם

פורסם בתאריך: 22.5.18 10:45

עוד לא הספקנו לשלוף את הצ'ופסטיקס אחרי הסכסוך שהתגלע בין ערן לוי (טאטאמי) לאלירן אלקיים (זוזומאמה), ובין הנצים כבר נרשמה סולחה. למי ששכח, לוי קלט תמונה של מנת הדגל של טאטאמי – סושי סלק – בתפריט החדש של אלקיים וטען לגניבה קולינרית. אלקיים לא הבין על מה המהומה וטען שאין ללוי פטנט רשום על המנה ושאם כך הם פני הדברים אז לוי צריך להסיר מהתפריט שלו את כל המוקפצים. לוי אפילו פנה לייעוץ משפטי, אבל עכשיו השאירו השניים את המשקעים מאחוריהם.

 

 

לוי, ויתרת על ערכאות?

"אלירן ואני דיברנו. שום רול של סושי סגול של טאטאמי לא ייכנס אליו למסעדה. זה נגמר באווירה טובה. הוא הזמין אותי אליו למסעדה ואני הזמנתי אותו אלי למסעדה. היתה איזושהי אי הבנה, והבנתי שזה לא עבר דרכו. הוא התנצל והכל בסדר. אנחנו חברים טובים, פרגנו האחד לשני, והכל באהבה".

אלקיים, הכל מאהבה?

"שוחחנו טלפונית וכל אחד מאיתנו הבהיר את עמדתנו. היתה שיחה נעימה והוא נשמע בחור על הכיפק. מסתבר שהוא גם לקוח שלי בבשרלה בקסטרא. הכל בא על מקומו בשלום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר