סטטיק וקתרין מקפי. "כל דבר בעתו"
סטטיק וקתרין מקפי. "כל דבר בעתו"

סחבקייה בסגנון ישראלי: סטטיק וקתרין מקפי

לאחר שחתמו על חוזה הקלטות בחברת Capitol Records השתתפו סטטיק ובן אל בארוחת ערב שערך המיליארדר חיים סבן ופגשו את המלחין והמפיק דיויד פוסטר ואת בת זוגו הזמרת קתרין מקפי. זה נגמר בסלפי

פורסם בתאריך: 26.6.18 11:23

עכשיו, אחרי שהמיליארדר חיים סבן החתים את סטטיק ובן אל על חוזה הקלטות בחברת Capitol Records, מתפנים השניים להתחכך עם הגדולים באמת. בארוחת ערב שערך סבן, ושבה נכחו גם מנהליהם האישיים אורון כלפון ויואב גרוס, השתתף המלחין והמפיק דיויד פוסטר. למי שלא מכיר, פוסטר הפיק אלבומים לאמנים בסדר גודל של כריסטינה אגילרה, סלין דיון, וויטני יוסטון, ג'ניפר לופז, מדונה, מייקל ג'קסון וברברה סטרייסנד, ולא בכדי הוא מחזיק באמתחתו 16 פרסי גראמי – פרסי המוזיקה האמריקאיים היוקרתיים. הקינוח מבחינתו של סטטיק היה קתרין מקפי – זמרת שהשתתפה ב"אמריקן איידול" בשנת 2005 והגיעה למקום השני, שהיא גם שחקנית (למשל בסדרות "סמאש" ו"צוות עקרב") ובעיקר בת זוגו של פוסטר, שהרומן ביניהם יצא לאור רק בחודש שעבר. אז היתה שם הסתחבקות בסגנון ישראלי וסטטיק הנציח את המפגש בסלפי.

 

 

סנובה התעניינה אצל צוות היח"צ של הצמד אם עכשיו נזכה לדואט של השניים אחרי שמקפי לא הוציאה אלבום כבר זמן רב למרות שהבטיחה כבר לפני שנה שהיא עובדת על אחד חדש, וזאת היתה התשובה: “כל דבר בעתו. כרגע לא ידוע על שום דבר קונקרטי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר