שריף. עו"ד אלי ידיד: "מחכים לו מעצרים נוספים אם לא יעמוד בתשלום חובותיו" (צילום: רדיו חיפה)
שריף. עו"ד אלי ידיד: "מחכים לו מעצרים נוספים אם לא יעמוד בתשלום חובותיו" (צילום: רדיו חיפה)

מדוע נשלחו שוטרים לעצור את שריף באולפני רדיו חיפה?

מייק שריף, שזכור כשריף - ילד הפלא הדרוזי, שקוע בהתגוששות משפטית עם גרושתו ספאא בנוגע לתשלום מזונות. ביום שישי הגיעו שוטרים לאולפני רדיו חיפה, שם הוא משדר, עם פקודת מאסר נגדו בגין אי מזונות

פורסם בתאריך: 5.7.18 18:54

זה זמן רב שמייק שריף, הזכור לכם בוודאי בכינויו שריף – ילד הפלא הדרוזי, שקוע בהתגוששות משפטית עם גרושתו ספאא בנוגע למזונות שנגזר עליו לשלם. בשישי האחרון, בזמן ששריף שהה באולפני רדיו חיפה לקראת שידור תוכניתו השבועית ב-99.5 חם אש, הגיע פרקליטה של גרושתו עו"ד אלי ידיד, מומחה בהליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל, כשהוא חמוש בשוטרים, ובידיו פקודת מאסר לשריף בגין אי תשלום מזונות.

עו"ד לירום סנדה, פרקליטו של שריף, אין לו כסף?

"שריף נקלע לחובות ולמצוקה כלכלית קשה. גם בהליך פשיטת הרגל שאותו התחיל הוא התקשה לעמוד. וההליך בוטל לאחר שלא שילם את התשלום החודשי שנקבע לו. בשל ביטול ההליך פעלה גרושתו להוצאת פקודת מאסר בתיק מזונות – סעד דרסטי שקיים עדיין במדינת ישראל אך ורק בתיקי מזונות. ייצגנו את שריף בהליך מול רשם ההוצאה לפועל, והוא שילם 5,000 שקל לביטול הפקודה. בימים אלה הוא פותח בשנית בהליך בתקווה לחזור לחיים נורמטיביים".

 

 

עו"ד ידיד, מצוקה כלכלית קשה?

"שריף הוא זמר מפורסם שמנהל לוח מופעים יומי ברחבי בארץ, לעתים עם שתי הופעות ביום, בשכר של עשרות אלפי שקלים להופעה של 45 דקות. כדי לחמוק מתשלום חובותיו הוא פתח בהליך של פשיטת רגל לצורך מחיקת חובות של מיליונים לאנשים שאותם הוא הונה בכוונת מכוון, כולל אשתו לשעבר, ומשתמט מתשלום מזונות. ביום שישי האחרון הגיעו שוטרים לרדיו חיפה עם פקודת מאסר של עשרה ימים או תשלום של 10,000 שקל, והוא נעצר עד לתשלום הכסף. יודגש כי זו הפעם הרביעית ששריף נעצר בגין התחמקות מתשלום מזונות, וזאת כאשר מדובר בזמר מצליח עם הכנסות שיכולות לפרנס בכבוד כמה משפחות. מיותר לציין ששריף משלם רק תחת פקודות מאסר. פעלתי לביטול הליך פשיטת הרגל של שריף, ומחכים לו מעצרים נוספים אם לא יעמוד בתשלום חובותיו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לא מלא כסף אני הייתי פעם איתו מחביא בבלתות הוא לא מיסכן מליונר מלא כסף יש לא שלא ירחמו עליו מגיע לא

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרס לנו תחיים מיץ של זבל הכניס שני משפחות לחובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר