ד"ר קליש vs ד"ר ברק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
ד"ר קליש vs ד"ר ברק (צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בעקבות הציוץ של קליש: ד"ר אור ברק מבקשת את התערבות השר לביטחון פנים ושרת הפנים

התגובות לא איחרו להגיע: בעקבות הציוץ של קליש, שבו כינתה את המהלכים שעברו אמש במועצת העיר כ"לא רק כניסה עם נשק לבניין הקפיטול, אלא ניסיון לחטוף שלטון בכוח", שלחה חברת המועצה ד"ר אור ברק פניה לשרים: "אני קוראת להתערבותכם המיידית, כדי לעצור את מסע ההכפשות, הפילוג וההסתה של ראש העיר נגד חברי מועצת העיר חיפה, לפני שהדברים יצאו מכלל שליטה"

פורסם בתאריך: 5.8.21 12:04

חברת מועצת העיר, ד"ר אור ברק (סיעת יונה יהב וצעירי חיפה) שלחה לפני שעה קלה פנייה לשר לביטחון פנים, עומר בר לב, ולשרת הפנים, איילת שקד, בדרישה להתערבותם בעקבות מה שהיא מכנה "הסתה פרועה ומשולחת רסן של ראש עיריית חיפה בחברי המועצה". את הפנייה לשרים יזמה ברק בעקבות הציוץ של ראש העירייה בחשבון הטוויטר שלה הבוקר ובו רשמה כי המהלכים שנעשו אתמול במועצת העיר הם "מרד מתוכנן, מנוהל וממומן נגד ראש עיר נבחרת, באמצע הקדנציה. לא עוד מקרה נוסף של מועצה לעומתית, אלא אופרציה מתוכננת ושיטתית; לא רק כניסה עם נשק לבניין הקפיטול, אלא ניסיון לחטוף שלטון בכוח".

"אבקש להביא לידיעתכם שהבוקר (5 באוגוסט) יצאה ראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם, בהסתה פומבית פרועה נגד חברי מועצת העיר. בין היתר, מתארת קליש בפרסומיה ברשתות החברתיות "מרד מתוכנן, מנוהל וממומן נגד ראש עיר נבחרת, באמצע הקדנציה", וכי לא מדובר "רק (ב)כניסה עם נשק לבניין הקפיטול, אלא (ב)ניסיון לחטוף שלטון בכוח", כתבה ברק לשרים.

 

 

עוד הוסיפה ברק: "איבוד הרסן והממלכתיות המינימלית המצופה מראש עיר כלפי חברי המועצה שלה מתגמדים לעומת הכרסום המתמשך בחוסנם החברתי והעירוני של תושבי חיפה, שרבים מהם מביעים בפנינו את דאגתם. מתוך מודעות לכך שמסריה של ד"ר קליש מנוסחים במטרה להתסיס ולשלהב את התושבים, אני מביעה בפניכם חשש אמיתי שמדובר בכדור שלג, שאין לצפות מראש עד לאן יתגלגל ובאיזה אופן".

בסיום פנייתה כתבה ברק: "אני קוראת להתערבותכם המיידית, כדי לעצור את מסע ההכפשות, הפילוג וההסתה של ראש העיר נגד חברי מועצת העיר חיפה – לפני שהדברים יצאו מכלל שליטה".

ברק אמרה ל"כלבו חיפה והקריות": "שלחתי את המכתב לאחר שהתעוררנו הבוקר לשיאים חדשים של שיסוי, שמחייבים לדעתי, את התערבותם של הגורמים הרלוונטיים, ואת סיועם בעצירת ההסתה המסוכנת הזאת".

תגובת עיריית חיפה תפורסם כשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עודד בן עמי

    כל הכבוד לד"ר אור ברק
    הגיע הזמן שתעשי סדר בעירייה לטובת כולנו

  2. חיפאי שומר חוק מודאג.

    על מה להגיב?
    תתבישו שאתם בכלל נותנים במה לסיפור המצוץ הזה.
    מישהו לחץ על כפתור, ומוציא קמפיין בכל הכח. הזוי ברמות. כן, צריך להתערב. לעצור כבר את הסיפור המטורלל הזה.

  3. אאאאאא

    שחררו מימנה כבר איפפפ. אולי תתלוננו שהיא שכחה לכבות את המזגן בלישכה. יאללה כבר, עושים תחרות מי נכנס בקליש.

  4. בול

    אבא חושי היה יוצא מוקדם בבוקר היה מסתובב בכל העיר .ולא היה לא זמן לריב מספיק תתחילו לעבוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר